Fikk påvist svangerskapforgiftning i dag.

Forstår deg veldig godt da jeg opplevde det i forrige svangerskap.. jeg var inn og ut av sykehus flere ganger og jeg følte meg aldri dårlig heller.. men er jo fryktelig glad den passet godt på meg og det gjør dem garantert med deg også :) Hvordann føler du formen er da?
Ja, sant det :) De er veldig snille
:-) Jo fikk skikkelig vondt i hode, å flimring, så måtte legges inn på observasjon, så nå ligger jeg her i mørket, å får ikke lov til å se på tv, eller trykke på telefonen egentlig, hehe :p

Ja, det er jo veldig bra at de gjør det :) Huff, hatt mye plager? Tror jeg har fått det meste, alt fra ekstrem kvalme med spying 50ganger om dagen å innleggelse pga farlig dehydrering å bekkenplager til ledd som stivner å nå forgiftning :p

Oi, da har du virkelig fått det meste ja!! Nei jeg har egentlig hatt et greit svangerskap, men denne gangen er alt mye tyngre. Savner å være mamma til treåringen :D Og ikke minst få tilbake kroppen min :) Spent på mandag om hva blodtrykk er og UL :D Håper du har sovet godt i natt da :D

Ja, sant det :) De er veldig snille
:-) Jo fikk skikkelig vondt i hode, å flimring, så måtte legges inn på observasjon, så nå ligger jeg her i mørket, å får ikke lov til å se på tv, eller trykke på telefonen egentlig, hehe :p
Huff da, dem kan være ganske strenge ja.. men husk det er en grunn til det :) håper du har fått sovet godt i natt da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp