Fikk påvist svangerskapforgiftning i dag.

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Var hos jordmor i dag, ble sendt opp på føden siden blodtrykket hadde steget veldig fra forrige Fredag, tok ctg, ultralyd å måtte snakke med jordmor å lege samt ta blodprøve. Legen sa jeg har mild grad av svangerskapsforgiftning, å må opp til sjekk til mandag igjen, da skal jeg også få vite om fødselen må settes i gang. Er i uke 36+5 i dag.

Huff.. Ikke kjekk nyhet! Men går nok bra til slutt! :)

ånei så kjedelig :( Hva lå trykket ditt på og har du proteiner i urinen også eller? Godt du er kommet såpass langt hvertfall, da er det jo ikke farlig om du må settes igang. Jeg fikk også svangerskapsforgiftning i uke 36 sist svangerskap, men jeg gikk til termin.. var innlagt en del ganger pga det da, men det gikk helt fint :) men er jo skummelt uansett, heldigvis passer dem godt på.

Det var ikke bra, men de følger nok godt med deg :)
Bra du er såpass langt på vei, da vil det mest sannsynlig ikke være noe problem å bli satt i gang.
Masse lykke til videre, med kontroll og evt. igangsetting :)

Det var ikke bra, men de følger nok godt med deg :)
Bra du er såpass langt på vei, da vil det mest sannsynlig ikke være noe problem å bli satt i gang.
Masse lykke til videre, med kontroll og evt. igangsetting :)
Nei, sant det, hun er jo stor nå så :) Måtte ringe føden med en gang om jeg fikk vondt i hode igjen i løpet av helga for det var tegn til at blodtrykket steig. Takk for det! Holder dere oppdatert! :)

ånei så kjedelig :( Hva lå trykket ditt på og har du proteiner i urinen også eller? Godt du er kommet såpass langt hvertfall, da er det jo ikke farlig om du må settes igang. Jeg fikk også svangerskapsforgiftning i uke 36 sist svangerskap, men jeg gikk til termin.. var innlagt en del ganger pga det da, men det gikk helt fint :) men er jo skummelt uansett, heldigvis passer dem godt på.
Ligger på 140/105 nå samt spor av proteiner i urinen, de skulle se til mandag hvordan det var. De ville helst vente med å sette i gang til uke 38, så får bare vente nå. Skumle greier, første gangsfødende å mye å bekymre deg for, men heldigvid hadde vesla i magen det bra da! :)

Nå ligger det på 140/105, steget endel siden jeg var der forrige uke, samt at jeg har hatt vondt i hode/ bak øynene frn diste uka.

Ja uff, der var litt høyt :( men dette fikser du fint :) prøv å sove så mye du kan :) så har du snart babyen din veit du :) Er det førstemann dette eller?

Ja uff, der var litt høyt :( men dette fikser du fint :) prøv å sove så mye du kan :) så har du snart babyen din veit du :) Er det førstemann dette eller?[/quote
Ja, går nok greit dette, å de gjør beste de kan for vesla :) Ja, første dette, så blir litt ekstra bekymret da :/ å kroppen min liker virkelig ikke å være gravid har jeg skjønt :p

Offda, godt de passer på deg og at du er komt så pass langt :) Ikke lenge til lille ikke er prematur heller :)

Nå blir du ihvertfall veldig godt ivaretatt, det er det viktigste. De gambler ikke veit du :) Stor klem til deg!

PS: dette er mitt andre men siste svangerskap... aldri igjen...
Ja, det er jo veldig bra at de gjør det :) Huff, hatt mye plager? Tror jeg har fått det meste, alt fra ekstrem kvalme med spying 50ganger om dagen å innleggelse pga farlig dehydrering å bekkenplager til ledd som stivner å nå forgiftning :p

Huff da! Godt de følger deg opp. Babyen er jo så stor at det går jo helt fint om de setter i gang nå heldigvis :-)

Ligger på 140/105 nå samt spor av proteiner i urinen, de skulle se til mandag hvordan det var. De ville helst vente med å sette i gang til uke 38, så får bare vente nå. Skumle greier, første gangsfødende å mye å bekymre deg for, men heldigvid hadde vesla i magen det bra da! :)
Forstår deg veldig godt da jeg opplevde det i forrige svangerskap.. jeg var inn og ut av sykehus flere ganger og jeg følte meg aldri dårlig heller.. men er jo fryktelig glad den passet godt på meg og det gjør dem garantert med deg også :) Hvordann føler du formen er da?

Back
Topp