Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: UneMi
Ta det heeeeelt med ro, er ingen ting å grine for[:D] Har hatt laft stoffskifte i flere år, men har da barn forde[:)] Er du veldig bekymret snakker du bare med legen om hva du skal. Jeg har ingen behandling for laft stoffskifte.
ORIGINAL: ~September~
Ta det heeeeelt med ro, er ingen ting å grine for[:D] Har hatt laft stoffskifte i flere år, men har da barn forde[:)] Er du veldig bekymret snakker du bare med legen om hva du skal. Jeg har ingen behandling for laft stoffskifte.
Går du ikke på medisiner?? [&:]
Jeg har også lavt stoffskifte, tar Armour og har god virkning av de.
Let litt på nettet, det er noen forum som er ment for de med stoffskiftesykdom, mye info og støtte å hente der [:)]
Hvorfor får man lavt stoffskifte?
Hvordan oppleves lavt stoffskifte?
Hva kan man selv gjøre?
Hvordan stiller legen diagnosen?
Hvordan behandles lavt stoffskifte?
Hvordan er prognosen?ORIGINAL: UneMi
ORIGINAL: ~September~
Går du ikke på medisiner?? [&:]
Jeg har også lavt stoffskifte, tar Armour og har god virkning av de.
Let litt på nettet, det er noen forum som er ment for de med stoffskiftesykdom, mye info og støtte å hente der [:)]
ingen medisiner nei... men hu legen min er litt merkelig[8D] jeg må si til hu hva slags medisiner jeg skal ha for de forskjellige ting om jeg skal[8D] eneste jeg har tatt av medisiner er for å bli gravid, pga pco... skal jammen sjekke ut litt jeg. Takk for tipset.