Fikk på meg

Bammi

Elsker forumet
en bukse som jeg brukte før jeg ble gravid i dag[:D] Den er litt trang rundt magen, men ellers sitter den som før. Vet jeg har gått ned 11 av de 14 kg jeg la på meg, men hadde egentlig ikke trodd at buksa passa - men det gjorde den!!! HURRA!!![:D]

Ååååh....Så deilig!
Skulle ønske det var meg ja.... [&:]

Har ikkje tenkt på vekten engang eg,kanskje eg skulle tatt meg en tur oppå en[;)] puppene er jo blitt store som meloner og står på spreng[&:] ligger sikkert noen kilo i pluss på dei[8D]

oi det gikk fort..prøvde meg på en bukse jeg også men den kom bare over knærne den gitt!![&:]

Oj, det kan jeg bare glemme!!! Tok tre mnd forrige gang før jeg fikk på meg buksene, og da var de skikkelig trange.. Men så har jeg meldt meg på barselyoga i august... Får satse på at det + amming gjør nytten[:)]

Så deilig ja.
Fikk selv på meg en bukse jeg kunne sagge før graviditeten, men som ikke har passa en stund. Så deilig å kunne ta på seg noe annet en joggis...[:D]

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: Jannka

Oj, det kan jeg bare glemme!!! Tok tre mnd forrige gang før jeg fikk på meg buksene, og da var de skikkelig trange.. Men så har jeg meldt meg på barselyoga i august... Får satse på at det + amming gjør nytten[:)]

barselyoga-hørtes spennende ut=)

Ja, og så er det 30 min med babymassage etterpå[:D]

Back
Topp