fikk mitt navnesmykke i gaar :) bilder

tuslerusle

Glad i forumet
Kjempefornoyd ! Og saa raskt da, i dag sender hun smykket jeg bestilte til mannen med to navneplater :)

Ayla synes det er kjemepfascinerende selvsagt [8D] Betalte 340 sek for mitt armband, mannens kjede med to navneplater og sending til Belgia [:)] 

så flott!

jeg har fått elendig service.. har sendt henne mail på mail, og hun beklager hver gang og skal komme tilbake med kontonr og slikt - så bra at noen får kundebehandling, hehe [:)]

bestillte jo samme dag som deg, faktisk før deg.. sukk! [8|]

uff, her har jeg faatt svar hele tiden med en gang, hun sender mannen sitt i dag pga hun ikke fikk brikkene til det foer i gaar, kanskje derfor deres ikke er klare ? Ble kanskje litt mye paa en gang med babyverden bestillinger :P

ORIGINAL: MamaB

så flott!

jeg har fått elendig service.. har sendt henne mail på mail, og hun beklager hver gang og skal komme tilbake med kontonr og slikt - så bra at noen får kundebehandling, hehe [:)]

bestillte jo samme dag som deg, faktisk før deg.. sukk! [8|]

Samme her....bestillte for 1.5 mnd siden og venter forsatt på kontonr og slikt....nå har jeg drete i det og bestillt det en annen plass!!

oj, var heldig som fikk jeg da [8D]

ja, hun sa at på hjemmesiden så funket ikke alltid bestillingen, men da burde hun heller skrevet at hun ønsket bestilling direkte på mail på den siden og fjerne skjemaet..

har spurt henne 3 ganger via mail nå, og hver gang er bare "beklager beklager, jeg kommer tilbake til deg med kontonr. og pris snart"'

beklager til dere jeg tipset om denne siden som har fått samme dårlige service, jeg ante desverre ikke [8|]

hvor bestilte du Anagilce?

Så fint, og ikke minst nydelige lille tulla[:D]

Jeg fikk raskt svar, men får ikke til betalingen jeg... [8|] Fått kontonr, adresse og alt, men får bare feilmld "feil format i adresse" eller noe sånn...
Gikk det greit med betalingen din? Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Fått henne til å dobbeltsjekke om adressen og nr er riktige også og det var det.

takk [:D] betaling gikk helt fint her.. brukte belgisk konto dog..

Back
Topp