Fikk Matildas album idag.. *bilder*

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Det gikk over all forventning.. å jeg hadde veldig høye forventninger!! Var så glad og stolt at jeg gaula..

d var kjeeempe fint=)
hvor bestilte du?

Thank u.. Bestilte fra myphotofun.. Jeg er så sjokka over kvaliteten.. Kunne aldri tenkt meg at det skulle være så bra!!

ORIGINAL: lindaen

Thank u.. Bestilte fra myphotofun.. Jeg er så sjokka over kvaliteten.. Kunne aldri tenkt meg at det skulle være så bra!!

så bra da... har også tenkt å lage meg sånn... fint å få litt innblikk.....
er jo gøy å ha digi scrappingen også, ikke bare på dataen[:)]

pris?

696 for 50 sider pluss skinnpermen.. 500 kroner for 50 nye sider.. Du kan ha 200 sider i boka..

696 for 50 sider pluss skinnpermen.. 500 kroner for 50 nye sider.. Du kan ha 200 sider i boka..

det var billig!!! men åssen gjør du det da? lager du det sjøl eller er det noen som får bildene og lager det til deg? (henger litt etter på det der serru...)[:)]

LOVELY!!![:D]

ORIGINAL: kathleen

det var billig!!! men åssen gjør du det da? lager du det sjøl eller er det noen som får bildene og lager det til deg? (henger litt etter på det der serru...)[:)]

Jeg lager alt selv, så laster jeg det opp i et program å sender inn, så skriver de det ut til meg og lager det om til bok..

Utrolig fin [:)]

Ja den var kjempefin...
Går det ann å gjøre sånn med vanlig scrapping også eller passer det best for digi-scrapping?

kjempe flott !

Hvilktet prog. brukte du å lage de på?

Dritfint! Veldig int med svart ramme rundt LO'ene også. [:)]

ORIGINAL: Julius Umulius

Utrolig fin [:)]

Den var helt rå[:D]

ORIGINAL: ~Kine~

så flott denne var[:D] morro å ha sånn da[:D]

Back
Topp