fikk lyst til å dele... *bilde*

DK82

Forelsket i forumet
bilde av den første "babyen" min ... 1år 2mnd :)

Kjempe søt! Hvilken rase er det?

hun er en tibetansk spaniel. ganske liten, 4kg+ :)

Så hærlig :)

Så utrolig nydelig hu var :-)

Søt

sovik skrev:
så nydelig! Kjempe søt :)

Herlig :D

Måtte bare vise bilde av min første baby og :)
Min Tine

åå kjempeskjønn! :)

hun er noen måneder eldre enn din, men ser ut som de er ca samme str :)
Hvilken type er det du har? 

ser jo seff nå at du har skrevet det :) Hvordan er den med barn? Lyst å dele navnet?

Irismor skrev:
ser jo seff nå at du har skrevet det :) Hvordan er den med barn? Lyst å dele navnet?

hun er veldig nysgjerrig og vil gjerne hilse. Hvis venninna mi går med babyen på armen når den gråter så følger hun etter de rundt på stuegulvet og ser opp. Lurer sikkert på hva som er galt. Hun bryr seg ikke så lenge han ikke gråter, bare hun får hilst litt når de kommer :)
Hermine heter hun :o)

så herlig

Irismor: Så fin den var :-D

Takk :)

DK82 skrev:

Irismor skrev:

hun er veldig nysgjerrig og vil gjerne hilse. Hvis venninna mi går med babyen på armen når den gråter så følger hun etter de rundt på stuegulvet og ser opp. Lurer sikkert på hva som er galt. Hun bryr seg ikke så lenge han ikke gråter, bare hun får hilst litt når de kommer :)
Hermine heter hun :o)

Min er og veldig nysgjerrig.. Bruker min søster sin baby som litt prøvekanin.. ;) Hun er vandt med eldre barn, som er mer ville, så vet at hvis en baby kniper litt til så vil hun ikke gjøre noe.. Men, hun synes det er utrolig gøy og slikke dem i fjeset, noe som ikke er helt populært hos mødre..
min niese prøver bare å fange tungen hennes, og vi prøver å få frem at hender er lov, men ikke fjes..  enklere sagt enn gjort 

Tenkte også at babyen får plass på gulvet, akkurat som hunden har sin egen plass..
Fungerer veldig bra med min niese :)

Dele mine to firbente babyer jeg da :-)

Voffen heter Anselmo og blir 3 år i Oktober.
Puselus heter Samson, og blir 2 år i Juni.

På dette bildet leker de litt ;-)

Back
Topp