Fikk jaggu meg......

CasMal

Forelsket i forumet
Time til ordinær ul i posten i dag:):):) Fikk time 13 sep, da er jeg 18+ 1 ifølge mens termin og tidlig ul termin:) Gleder me allerede:) Flere som har fått time til ordinær ultralyd? :) Noen som forresten vet hvordan jeg kan få februar signaturen på siden min?

ja jeg fikk brev forrige uke, husker ikke datoen for når den var men det var i september en gang :)
her kan du stemme på hvilken signatur vi skal bruke, avgjøres på mandag kl 12 :)

jeg har og fått ordinær ul. tidlig september :)
og...ops, jeg har allerede tatt det bilde jeg likte best. så en annen hadde gjort det så da trodde jeg det var fritt fram ;)

men ihvertfall, jeg lagret bilde på dataen min, så lastet jeg det opp i signaturen :) lett

Jeg fikk også det her en dag! Moro 

Begynner  å gå litt mer opp for meg nå,hihi..vi fikk 11.september vi. Gleder meeg!

Har ikke fått enda, jeg.. Satser på at det ligger og venter på meg når vi kommer tilbake fra hytta. :)

Javelin skrev:
ja jeg fikk brev forrige uke, husker ikke datoen for når den var men det var i september en gang :)
her kan du stemme på hvilken signatur vi skal bruke, avgjøres på mandag kl 12 :)

Skjønner :) Jeg har stemt allerede, men trodde avstemningen var på mandag som var:) Hehe, da får jeg smøre meg med tålmodighet til over helgen da :):):)

Såå kjekt at så mange begynner å få time:) Føler vi liksom er enda et skritt nærmere, og det er så godt:):):)

Får det snart tenker jeg. var hos legen på tirsdag og da sendte hun rekvisisjon til ul med en gang. blir spennende! =))

Ups.. Så godt igang dere er.. Har ikke bestilt legetime for første kontroll hos fastlegen engang jeg... Har vært x antall ganger hos gyn, så har ikke tenkt på det! Men er vel på tide nå :)

Har ikke vært med legen enda jeg... Skal ikke ør i august

potetskrell skrev:
jeg har og fått ordinær ul. tidlig september :)
og...ops, jeg har allerede tatt det bilde jeg likte best. så en annen hadde gjort det så da trodde jeg det var fritt fram ;)

men ihvertfall, jeg lagret bilde på dataen min, så lastet jeg det opp i signaturen :) lett

Er visst litt tidlig ute jeg også da, hehe. Trodde det fa forrige mandag, hehe.
Jeg får bare bytte om det blir et annet :)

Har ikke bestilt UL enda, legens akl gjøre det på kontroll på Onsdag, så det gleder jeg meg til!

Jeg skal til ordinær 10 september, er da 18+4 etter mens termin. Men skal på tidlig ultralyd neste fredag! Både gleder og gruer meg... Er da 12+1, og håper sterkt å få se en frisk liten baby:-) Noen som har fått vite sannsynlig kjønn så tidlig?

Fikk ikke første legetime før 15aug jeg pga ferie osv. Leeenge å vente. Da er jeg etter mine beregninger 13+3

Næh! Har dere fått det allerede? Hvordan får man det? Jeg har tidlig ultime på onsdag. Må man kanskje ha vært på første kontroll for at det skal bli registrert en plass?

Marus skrev:
Næh! Har dere fått det allerede? Hvordan får man det? Jeg har tidlig ultime på onsdag. Må man kanskje ha vært på første kontroll for at det skal bli registrert en plass?

Man må ha vært hos legen. Selv skal jeg ikke til legen før jeg er 13 uker på vei så da sender legen inn til sykehuset og så går det en ukes tid før man får lapp i posten :)

Back
Topp