LCG Blir kjent med forumet 31 Aug 2006 #1 sønnen min er født 31.12.05 og derfor fikk han ikke hjernehinnebettenelse sprøyta.. 14 timer før 2006 og jeg må betale 2000kr....
sønnen min er født 31.12.05 og derfor fikk han ikke hjernehinnebettenelse sprøyta.. 14 timer før 2006 og jeg må betale 2000kr....
L Linni Forumet er livet VIP 31 Aug 2006 #2 Det er surt da. Gratulere så masse me 8 mnd dagen til gutten din [:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 31 Aug 2006 #4 Huff - så kjedelig!!![:'(][:'(] Men du - det var et HERLIG bilde av dere på Avataren din der [:D][:D][:D] Og Gratulerer med 8mnd-dagen til lille Fredrik-Aleksander[:D]
Huff - så kjedelig!!![:'(][:'(] Men du - det var et HERLIG bilde av dere på Avataren din der [:D][:D][:D] Og Gratulerer med 8mnd-dagen til lille Fredrik-Aleksander[:D]
H Hanna C Gift med forumet 31 Aug 2006 #6 flisespikkeri fra helsenorge sin side kaller jeg det....[:@]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 31 Aug 2006 #8 ÅÅÅ herlig bilde av sønnen din i signaturen også [:D][:D][:D]
LCG Blir kjent med forumet 31 Aug 2006 #9 ORIGINAL: ~Fiorelina~ ÅÅÅ herlig bilde av sønnen din i signaturen også [:D][:D][:D] kjempe fint bilde av dine to oxo[;)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~ ÅÅÅ herlig bilde av sønnen din i signaturen også [:D][:D][:D] kjempe fint bilde av dine to oxo[;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 31 Aug 2006 #10 ORIGINAL: LCG ORIGINAL: ~Fiorelina~ ÅÅÅ herlig bilde av sønnen din i signaturen også [:D][:D][:D] kjempe fint bilde av dine to oxo[;)] Takktakk [:)]
ORIGINAL: LCG ORIGINAL: ~Fiorelina~ ÅÅÅ herlig bilde av sønnen din i signaturen også [:D][:D][:D] kjempe fint bilde av dine to oxo[;)] Takktakk [:)]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 10 Sep 2006 #11 Skikkelig kjipt system... Burde vært gratis til alle etter det ble vedtatt at den kom... Men blir jo alltid noen det går utover...[8|]
Skikkelig kjipt system... Burde vært gratis til alle etter det ble vedtatt at den kom... Men blir jo alltid noen det går utover...[8|]