Fikk ikke tidlig ul..

Jeg fikk ul hos legen i uke 6 etter å ha småblødd litt noen dager. Du kan jo ringe imorgen eller mandag å si at du har blødd noen dager men ikke nok til at alt er ute, så kanskje du blir henvist da for å få roa deg ned?

Jeg har ikke blødd eller noe så jeg vil ikke lyve og si at jeg har det bare for UL, må nok finne på noe annet lurt :-) men takk for tips. Håper spiren din sitter fint og alt var greit til tross for blødning?

Jeg har ikke blødd eller noe så jeg vil ikke lyve og si at jeg har det bare for UL, må nok finne på noe annet lurt :-) men takk for tips. Håper spiren din sitter fint og alt var greit til tross for blødning?

Jeg hadde alt avtalt tidlig ul med min jordmor pågrunn av at jeg er bekymret for ny MA/SA etter to tidligere. Hun regelrett bare flyttet den når jeg fikk rosa utflod

For en DOTT!
Kan du ikke ta kontakt med jordmor? de pleier som regel å være litt lettere å få tidlig UL med er min erfaring :) Jeg skulle få i uke 12 fordi jeg har opplevd en MA og en SA, nå skal jeg jo uansett i morgen tidligere fordi jeg er usikker og redd etter rosa utflod i går. Hun ringte og fikset mens jeg satt på kontoret med henne!

Skal ringe jordmor i dag så jeg får ordnet time, kanskje hun er flinkere til å roe meg ned og ikke bare si at jeg er ung og at det går bra :P Hvordan gikk det på ul hos deg?? Kjempebra at jordmor tok deg alvorlig!

Skal ringe jordmor i dag så jeg får ordnet time, kanskje hun er flinkere til å roe meg ned og ikke bare si at jeg er ung og at det går bra :P Hvordan gikk det på ul hos deg?? Kjempebra at jordmor tok deg alvorlig!

Jeg er på tur til UL time nå, er ett nervevrak uten like og klarer ikke tro ting er bra! :( tiltross for at jeg akkurat ble kvalm og kastet opp liksom -.-'

Jeg er på tur til UL time nå, er ett nervevrak uten like og klarer ikke tro ting er bra! :( tiltross for at jeg akkurat ble kvalm og kastet opp liksom -.-'

Skjønner at du er nervevrak! Krysser fingrer og tær for at alt står bra til med den lille i magen. Så lenge det ikke har kommet masse friskt blod og voldsomme magesmerter så er nok alt bra vil jeg tro <3 masse lykke til! Oppdater meg gjerne når du har vært der, spent på hvordan det går!

Blødde daglig frem til uke 9, fikk høre bankende hjerte hos jordmor igår å alt går bare fint her:) er 12+6 nå:)

Åh så godt og høre!! :-)

Endelig kan jeg si med tårer i øynene at jeg har en sprell levende liten figur inni magen om sparket og vinket! <3 nå håper jeg bare det fortsetter å være sånn! <3

Endelig kan jeg si med tårer i øynene at jeg har en sprell levende liten figur inni magen om sparket og vinket! <3 nå håper jeg bare det fortsetter å være sånn! <3

Nå ble jeg glad!! Må være en helt fantastisk følelse :D dette skal gå bra!! <3 spirene våre skal jammen klamre seg fast til november! :D

Ikke for å være kjip med kommentaren nå.....men, det er helt vanlig med sa. alle som blir gravide og opplever sa kan faktisk ikke kreve tidlig ul fra legen. Jeg forstår legen godt. De kan ikke gjøre noe uansett om det er sa. Det krever nok mer for å få dekket tidlig ul. :(
Jeg er enig med deg, selvom jeg forstår at man er bekymret etter to sa.

Nå ble jeg glad!! Må være en helt fantastisk følelse :D dette skal gå bra!! <3 spirene våre skal jammen klamre seg fast til november! :D

Ja det skal de! <3
Jeg gråt av glede når lille sparket og herjet der inne!
Kjenner jeg er glad jordmoren tok meg seriøst med tanke på bekymringene mine.

Men er som hun sier: at mor er nervøs og stresset er ikke bra for babyen det heller da er det bedre at mor får tidlig ul, aå hun kan slappe av!

Håper det ordner seg med UL for din del å!

Back
Topp