fikk ikke sove

engleungen

Glad i forumet
fikk ikke sove i natt, så litt før 07 sa jeg trur du må gi meg en sjapp en så jeg sovner etterpå[:D]
haha det funka, sovnet som en sten, så neste gang må jeg ikke vente så lenge. [:D]
 
men kondomen sprakk og forsvant, den kommer ut igjen eller visst det er deler der inne[:'(] .????
 
fordi sperm kan gi falske rier, og har bgs bakterien, så vil være forsiktig. kondomen kan vi kutte ut når det er bare et par uker igjen for å sette i gang.[:D]
 
betahmeolystiske streptokokker som kan gi for tidlig fødsel og visst det overføres til barnet og ikke barnet får behandling, så kan det dø. vi mista sønnen vår i 2004, så vi er forsiktige nå. overføres i fødsel, men kan også komme så langt som til fosteret i mors liv. har ei venninne som mistet tvillinger pga bakterien, var masse om det i avisene i sommer.
 
da har jeg vært på sykehuset!
den kondomen ble funnet der oppe ja.
jaggu godt vi tok kontakt med sykehuset for det kunne gitt infeksjon og ført til vannavgang. den er i allefall fjernet, like hel. hehe[:D]
så det var verdt 1 time kjøring på en onsdagskveld[:D]
 
ORIGINAL: engleungen

da har jeg vært på sykehuset!
den kondomen ble funnet der oppe ja.
jaggu godt vi tok kontakt med sykehuset for det kunne gitt infeksjon og ført til vannavgang. den er i allefall fjernet, like hel. hehe[:D]
så det var verdt 1 time kjøring på en onsdagskveld[:D]
[/quote
 
[:D][:D]....godt du fikk den ut igjen...[:D][:D]
 
Back
Topp