Fikk ikke bade i Borat-drakt

Nå er det jo litt forskjell på kvinne og mann i g-streng da i forhold til hvor mye og hvordan det dekker... Men jeg personlig syns godt kunne vært nei til begge deler.
Det dekker jo ikke mer hos kvinne enn mann da. Forskjellen er jo bare at det ikke stikker ut noe hos oss. Og de delene hos en mann syns jo like godt i en speedo.
Synes mer synes på mannen uansett. En speedo klemmer ting litt mer sammen, mens denne løfter ting opp og ut fra kroppen. I tillegg synes mye mer hår både foran og bak vil jeg tro. Synes ikke g-streng er noe å gå med heller et sånt sted da.

Nå er det flere rundt i kommentarfeltene som sier folk med g.sstreng ikke har fått noen reaksjon, de har fått lov å gå med det. Det synes jeg er rart, dekker ikke akkurat mye de heller.
Kan ikke skjønne hvem disse g-strengdamene er...hvem går med det liksom? Synes ikke noe om det heller. Men som jeg skrev så har det kanskje noe med måten de viste seg fram på. De var helt klart ute etter oppmerksomhet, jeg regner med oppførselen var deretter - kanskje i motsetning til kvinner med bikini som oppfører seg normalt selv om trusa går inni rompa

Synes mer synes på mannen uansett. En speedo klemmer ting litt mer sammen, mens denne løfter ting opp og ut fra kroppen. I tillegg synes mye mer hår både foran og bak vil jeg tro. Synes ikke g-streng er noe å gå med heller et sånt sted da.

Det har du nok sikkert rett i ja. Har forsåvidt ikke sett så mange i speedo heller, og har aldri sett damer med gstreng bikini selv:p

Men ja, har mye med hvordan man gjør det også vil jeg tro. Disse hadde jo fått beskjed om å ta på seg badeshorts først, også presterer de å ta av seg rett før de hopper uti. Det syns jeg er respektløst, og det her helt klart KUN for å få oppmerksomhet. Og det blir feil på et badeland:/

Jeg synes det er forskjell på g-streng og borat, nettopp fordi menn og kvinner er forskjellig!
Jeg har sett mange kvinner i g-streng, ingen norske og ikke på badeland. Men det er ikke like ekkelt som en mann i borat.

Kan ikke skjønne hvem disse g-strengdamene er...hvem går med det liksom? Synes ikke noe om det heller. Men som jeg skrev så har det kanskje noe med måten de viste seg fram på. De var helt klart ute etter oppmerksomhet, jeg regner med oppførselen var deretter - kanskje i motsetning til kvinner med bikini som oppfører seg normalt selv om trusa går inni rompa
Hvem som går med det? De som vil ha oppmerksomhet tipper jeg.
Klart de var ute etter oppmerksomhetdeher også,ellershadde devel ikke gjort det.

De sammenligner det med bikini på kvinner
Badevakta sier at det er finere å se på. Så overvektige burde da ifølge dem selv ikke bruke bikini. Denne saken er veldig ro ro ro din båt.de spurte jo faktisk politi på forhånd og fikk et ja. Jeg ser ikke problemet med borat drakta.

Dette virker jo som om det er to gutter som liker å provosere da.. "Normale" mannfolk går ikke i slikt.. Hadde nok reagert mer på en mann i borat drakt enn en mann i speedo i et basseng.. Synes forsåvidt ikke det er særlig delikat å se damer i stringtruse på slike plasser heller jeg da.. Er en ting om du er på stranden og soler deg/bader, men ikke i et basseng..

Back
Topp