Fikk ikke bade i Borat-drakt

Synes ikke det er passende på et familiested. Der kan man følge "normen" fordi det er fokus på badingen og et begrenset område. Men på en strand må de få gjøre som de vil :) Ganske morsomt!

Syns ikke det er noe annerledes enn g-streng, men nå syns jeg ikke det passe seg veldig på et familiested heller egentlig.

Og det er jo kun for å få oppmerksomhet de gjør det, og de trosser jo faktisk beskjeden de har fått om å ta på seg shorts og da, og det syns jeg faktisk blir litt respektløst.

Ellers syns jeg egentlig drakta er litt morsom, selv om den er stygg, og er enig med Kakedeig her om at en strand hadde blitt annerledes:)

Den er så stygg den drakta der hehe. Men forstår godt at de ikke fikk bade i den, det er jo ett familiested. På stranden må de jo få gjøre det de vil. Hadde ikke satt pris på en liten g-streng heller på ett sånt sted. Speedo dekker jo til det det skal dekke til, så sånt sett så er det jo bedre. Men man trenger kanskje ikke åle seg inn i den aller minste trusa :D

Last edited:
Syns den drakta kun passer på en mann, og det er Borat. Flaut å se andre menn i den.

Vil helst ikke se den drakta eller speedo noen plass... :p

Husker enda når jeg var rundt 10 år på badeland og en eldre mann kom i speedo å satte seg i bassenget hvor vi unge var. Vi så altfor mye *skrekk altså! * og løp nærmest ut. På strendene legger jeg strengt talt ikke så merke til folk. Lagt merke til at de som går ofte i g streng eller speedo eller kommando også for den del legger seg litt bort mellom mye høye siv for å sole seg. Om jeg ikke er i syden da :p

Jeg syns det er helt greit! En slik badedrakt har ikke noe å gjøre på badeland, heller ikke g-streng.

Dette har ikke noe på badeland å gjøre. Ikke g-streng badetruse heller. Speedo er litt annerledes, for det er jo faktisk en badetruse, og den dekker no hvertfall.

Syns ikke g-streng eller den der har noe å gjøre verken på offentlige strender eller badelang. Grøss!

Forstår det veldig godt at de ble bortvist. Passer seg ikke inn blant barn og i tillegg synes jeg det er uhygienisk. Blir jo som å gå uten truse, æsjO.o

Men jeg har aldri hørt noen har blitt kastet ut om de har brukt g-streng. Å ja jeg har sett folk som gjør det.

Huff, det har jeg heldigvis aldri sett. Syns ikke det passer seg i det hele tatt blant folk...

Syns ikke det er noe annerledes enn g-streng, men nå syns jeg ikke det passe seg veldig på et familiested heller egentlig.

Og det er jo kun for å få oppmerksomhet de gjør det, og de trosser jo faktisk beskjeden de har fått om å ta på seg shorts og da, og det syns jeg faktisk blir litt respektløst.

Ellers syns jeg egentlig drakta er litt morsom, selv om den er stygg, og er enig med Kakedeig her om at en strand hadde blitt annerledes:)
Jeg er enig!

Jeg er i grunn helt enig med deg, men tenker at man må si nei til begge deler, ikke bare til en avde

Det er jeg helt enig i. Enten eller!

Har aldri sett noen i g-streng på et badeland før og ikke på stranda siden nittitallet. Så å sammenligne med bikinitruse/speedo blir ikke riktig. Disse draktene er helt klart for å vise seg fram og regner med det har noe med saken å gjøre også! Jeg tenker at en dame spradende rundt i g-sting med mål om å vise seg fram ville sikkert fått samme reaksjon.

Har aldri sett noen i g-streng på et badeland før og ikke på stranda siden nittitallet. Så å sammenligne med bikinitruse/speedo blir ikke riktig. Disse draktene er helt klart for å vise seg fram og regner med det har noe med saken å gjøre også! Jeg tenker at en dame spradende rundt i g-sting med mål om å vise seg fram ville sikkert fått samme reaksjon.
Nå er det flere rundt i kommentarfeltene som sier folk med g.sstreng ikke har fått noen reaksjon, de har fått lov å gå med det. Det synes jeg er rart, dekker ikke akkurat mye de heller.

Nå er det flere rundt i kommentarfeltene som sier folk med g.sstreng ikke har fått noen reaksjon, de har fått lov å gå med det. Det synes jeg er rart, dekker ikke akkurat mye de heller.

Nå er det jo litt forskjell på kvinne og mann i g-streng da i forhold til hvor mye og hvordan det dekker... Men jeg personlig syns godt kunne vært nei til begge deler.

Nå er det jo litt forskjell på kvinne og mann i g-streng da i forhold til hvor mye og hvordan det dekker... Men jeg personlig syns godt kunne vært nei til begge deler.

Det dekker jo ikke mer hos kvinne enn mann da. Forskjellen er jo bare at det ikke stikker ut noe hos oss. Og de delene hos en mann syns jo like godt i en speedo.

Back
Topp