Fikk igjen på skatten!!!

MiaMoren

Elsker forumet
12.000.. JIPPIIII.. Da blir det fin hage på oss i sommer :) :)  

Har ikke fått den i posten enda jeg!
Gleder meg...håper jeg får igjen masse,har så mange planer med de pengene[8D]

ORIGINAL: TinkaNussi

ORIGINAL: Miaimagen

12.000.. JIPPIIII.. Da blir det fin hage på oss i sommer :) :)  

FY FAEN! det er så dårlig gjort det! jeg har kanskje fått tilbake max 2000,-
hvordan klarer dere å få så mye tilbake?! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Jeg sa til arbeidsgiveren min at hun måtte trekke meg 1599 kr ekstra i lønn.. fordi jeg fikk 6000 i smell ifjor.. det var kjipt!! men det var utrolig deilig å få så mye igjen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hmmm har ikke fått oppgjøret vi..... er spent på hvordan det går i ¨r... har bestandig fått igjen jeg også. i 2003 g 2004 fikk jeg 20.000 igjen [:D][:D][:D][:D]og i fjor og 2005 fikk jeg nesten 10.000 igjen, men tror ikke det blir så mye i år

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg venter i spenning jeg. Tror jeg får igjen en del for jeg står i feil skatteklasse tror jeg, så jeg må rette på den som kommer. Fikk igjen 18000 kr i fjor men tror det er litt mindre i år[:D]

hva avgjør hvilken klasse man skal være i da? vet at alenemødre står i klasse 2...
Jeg er gift, men mener at det ikke kvalif. til klasse 2 lengre???
Tror vi får det i posten i dag...spennende!!!![;)][:D]

Har ikkje fått mitt enda, blir spennande å sjå...

jeg er kjempespent.. har alltid fått igjen... men det har variert fra 300 kroner til 30.000..... så ikke forstår jeg hvordan de regner ut... *venter spent på postbudet*[&:]

Fikk igjen litt jeg[:D]

hehe.. ja vi får se hvor lenge de svir i lomma [:D][:D]

jeg fikk en tussete selvangivelse i år[:'(] Mannen min var selvstendig næringdrivende ifjor og året før, og nå er vi registrert som ektepar, så da stod det ikke noe om resultatet - bare hva jeg hadde tjent. får det visst til høsten. Regner med jeg får en liten smell, har betalt 11.000,- i skatt av 70.000,- (trygd) og det er det...så tror ikke det blir stort å hente i år gitt! Men men[:)]

Vi får også skatteoppgjør til høsten siden vi bor på et småbruk. Mannen min er registrert som selvstendig næringsdrivende og vi er gift så da blir det sånn for meg også

Jeg og sambo får igjen 20 000 tilsammen [:D]

Jeg fikk i overkant av 5000,- Vi fikk ca 21000 til sammen.
Fint siden vi alle drar til syden i august.[:D]

dæven!!! fikk igjen 20.000, og sambo 12.000.... gleder meg til sommeren ja...[:D][:D][:)]

venter fortsatt spent på selvangivelsen min ( og samboeren sin[8D])

Back
Topp