fikk i posten *Bilder*

poca og krapylene

Elsker forumet
*poff*

Syns jeg finner det stadig vekk jeg, ikke akkurat ben, men brusk biter og sånn... Men sjekker alltid maten godt forst, og gir lille snuppa veldig små biter[;)]

Men den store biten du holder er nok vond å svelge for en voksen også [&:]

ORIGINAL: Rebecca85

Syns jeg finner det stadig vekk jeg, ikke akkurat ben, men brusk biter og sånn... Men sjekker alltid maten godt forst, og gir lille snuppa veldig små biter[;)]

jeg skjønner ikke åssen det gikk til heller ,for jeg kutter alltid opp i biter ,å den biten må jeg ha skjært så at den akuratt missa beinet....

ORIGINAL: Rebecca85

sånn som de forklarte meg ,så skal ikke det her forkomme ,for først går det gjennom maskin ,så er det menneker som skal sjekke hver Filèt...så da er det mennesklig svikt ,og dem skulle ta kontakt med det stedet som kyllingen hadde blitt produsert ,for å finne ut hvorfor og hvordan det skjedde...

ORIGINAL: lillemeg85

Jeg fant også bein i kyllingfilet for ei stund siden, ble litt skeptisk ja. Kyllingfilet skal jo være helt beinfri og "sikker" mat både til voksne og barn!

samme her...   !

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: lillemeg85

Jeg fant også bein i kyllingfilet for ei stund siden, ble litt skeptisk ja. Kyllingfilet skal jo være helt beinfri og "sikker" mat både til voksne og barn!

samme her...   !

ta bilder og send klagemail....så de kan få ordnet opp der det er noen som ikke gjør jobben sin orntli...en dag setter en unge et bein i halsen....hvis ingenting blir gjort....

Back
Topp