Fikk helt panikk nå...

Lillu

Glad i forumet
Idag kom jeg inn til anuppa og hun ligger der og tygger på gulpekluten sin (helt vanlig....har tygget på masse ting i lenge) men så ser jeg at der hvor hun har tygget var det noen ørsmå flekker som ser ut som blod!!! Jeg VET at den gupekluten var ren i går kveld...og dette er faktisk ikke gulp for hun gulper ikke så masse lenger. Bruker den mest mot mye sikling.
Så det vanlig at det kommer litt blod hvis det er tenner eller burde jeg bli veldig bekymret og ringe hs? hun er ellers sitt vanlige jeg og gav meg et enormt smil så fort hun så meg...

Her har det såvidt poppa opp to tenner nede, og når snuppa tygger på eplebiter inni baby feederen hender det hun begynner å blø litt:) er nok ikke farlig:)

Hun har ikke fått opp noe tenner enda her da...men har tygget på alt i det siste!! Sengetøyet har også en bitteliten blodflekk på seg så jeg nå...[:(] Blir så bekymret av sånt jeg altså!! [:o][:(]

ORIGINAL: ~Vimsa~

Hun har ikke klort seg i munnen eller noe?

Kanskje skrapa seg litt opp, men ejg undersøkte alt...ser ikke noe misstenkelig engang...vet ikk helt hva jeg skal gjøre ut av dette!

kan hende hun har klort seg litt i munnen?det blør jo såvidt man kommer borti.trenger jo ikke se noe sår.min gjør det stadig.men kan selvfølgelig være noe annet

Har tenkt å vente med å krisemaksimere... [;)] Venter og ser om det skjer flere ganger...ike noe så langt idag![:D]

sikkert klort seg bare [:)]
gror jo så fort i munnen, så du ser ikke det nå.

Dette tror jeg ikke er noe farlig, helt sikkert bare en liten rift i tannkjøttet som gjør at det blør litt [:)] Og hvis hun begynner å få tenner er nok huden litt "spent" og blør lett. Men skjønner at du friker ut av å se blod, ikke noe gøy på de søte små! (jeg begynte nesten å grine når de tok føllings på sykehuset...!!!)

ORIGINAL: Lillu

Har tenkt å vente med å krisemaksimere... [;)] Venter og ser om det skjer flere ganger...ike noe så langt idag![:D]

ORIGINAL: Slumpesara

Dette tror jeg ikke er noe farlig, helt sikkert bare en liten rift i tannkjøttet som gjør at det blør litt [:)] Og hvis hun begynner å få tenner er nok huden litt "spent" og blør lett. Men skjønner at du friker ut av å se blod, ikke noe gøy på de søte små! (jeg begynte nesten å grine når de tok føllings på sykehuset...!!!)

ORIGINAL: Lillu

Er venligvis helt ok når de må ta sånne ting...vaksiner, blodprøver osv. Takler sånt helt ok, men jeg blir lett skremt av blod. Da snuppa hadde trøske så fikk jeg beskjed om å ta et gassbind og tørke tunga hennes med farris og en dag så jeg at det kom litt blod!! holdt på å dævve vettu...[:o][:o] Det var helt normalt sa legen, men jeg klikka skikkelig... Mannen ble helt oppgitt for han mente at det jeg så teltes ikke som blod engang for det var sååååå lite [8D]

Back
Topp