fikk gave av mannen

nordlands pia

Glad i forumet
lørdags kveld kom plutselig mannen min med gave til meg. han ga meg et gravid blad og gavekort med 50 min fotpleie. som han sa tengte han jeg kunne kose meg litt før fødselen. å han viste jo hvor sliten jeg er i beina for tiden. snille mannen min da[:)][:)]
 
syns nesten det er litt voldsomt for tiden hvor han skal varte meg opp å passe på meg. men tror han ser at jeg sliter veldig med bekken og formen, så at han syns det er litt trasig å derfor vil gjøre meg litt glad. han sa tilogmed han skulle ønska han kunne tatt over å gåt en stund for meg....hehhe syns jerg hadde sett det...[:D]
 
å så snill mann du har, kos deg med god samvittighet[;)]
 
Back
Topp