Fikk endelig ul-time, men...

Mirus

Forumet er livet
fikk time den 19.aug. Da er jeg 16+6, synes det er for tidlig. Hva synes dere? [8|] Ringte svangerskapspoliklinikken, men der var det jo ikke svar å få...sykdom. [&:] Har time med jm i morgen, så tenkte jeg skulle spørre henne. Fikk time sent i svangerskapet, men synes at timen blir for tidlig....ironi?!! [8D]

Ja, jeg kom på at legen skulle absolutt skrive ned termin etter det hjulet sitt. Det er jo beregnet ut fra en syklus på 28 dager, men min er jo på 37-38 dager. Legen skrev termin 21.1., men den er jo ikke før 30.1. Så ut fra det sykehuset tror så er jeg på ul-dato 18+1. [:'(] Det hadde jo vært fint, men synes 16+6 er tidlig.

Hehe, kjønn skal vi ikke vite uansett. [;)]

Vi har time i 18. uke, ringte for å bytte pga jobb, men de sa de ikke vill ta ul før. Det var i Skien

er jo en rute på arket der de skriver termin og dette er sikkert eller ikke. Kan jo håpe at hun krysset av for usikker på deg men de vil ha deg inn såpass tidlig slik at de kan sette termin helt sikkert?

Nei, legen skrev dato inn på 21.1. var ingen tvil om det i det hele tatt. [&:]

Var på UL her om dagen egentlig 17+3, men ble satt tilbake så fosteret var 16+4 etter målingene. Fikk ingen kommentar på at dette var for tidlig. Han så alt han skulle se fikk jeg beskjed om, tom kjønn hadde det ikke vært for t den lå m beina i kryss!

Ringte igjen for å høre med dem, men er jo ikke svar å få der. SÅ tror jeg bare drar på ul jeg, så får jeg høre hva de sier da. [:)] Skal uansett ikke vite kjønn så det gjør ingenting for min del. [;)]

ORIGINAL: S.Reve

ORIGINAL: Mirus

Ringte igjen for å høre med dem, men er jo ikke svar å få der. SÅ tror jeg bare drar på ul jeg, så får jeg høre hva de sier da. [:)] Skal uansett ikke vite kjønn så det gjør ingenting for min del. [;)]

det hadde jeg også gjort!Verste som kan skje er at du får en ny ul og det er jo ikke så ille [:D]

Nei, det synes ikke jeg heller....[:D]

Back
Topp