Fikk en litt lei

3barn

Forumet er livet
beskjed her på onsdag.
Barnehagen til Jørgen skal legges ned[&:] Så da må jeg søke om plass i ny barnehage. Jaja, fikk beskjed om at han ble førsteprioritert om jeg søker før 1 mars, så da er det jo håp om å få han inn i barnehagen som ligger rett ved siden av oss her da[:D] Det kan jo bli bra da, men siden begge jentene mine har gått i Jørgen sin barnehage så synes jeg det er litt trist at den skal legges ned nå da[:(]

Hørtes leit ut - veldig dumt når slike ting skjer. Men han får nok plass i en annen barnehage, de største barna har vel lettere for å få plass i barnehage enn de små. Håper dere får plass i den som ligger så nært[:)]

Ååh, det er jo faktisk litt leit da! Blir sikkert noe annet når man har hatt alle barna i samme barnehage også.
Håper Jørgen får plass der du ønsker, og at han vil trives i ny barnehage[:)]

Jepp, det ordner seg nok.
Hadde vært veldig kjekt om han kom inn i barnehagen her da. Da hadde jeg sluppet å vært så avhengig av bilen som jeg er nå[:D]

Det var dumt - men om dere er heldige å få han inn i barnehagen rett ved hjemmet deres så kommer det noe godt ut av det også - da kommer han vel sammen med barn han skal gå på skole med etter hvert også?

ORIGINAL: lenemor

Det var dumt - men om dere er heldige å få han inn i barnehagen rett ved hjemmet deres så kommer det noe godt ut av det også - da kommer han vel sammen med barn han skal gå på skole med etter hvert også?

Jepp, det er det jeg også tenker at er positivt[:D]
Ville jo egentlig ha han i denne som ligger her med oss, men den er veldig populær så det var ikke mulig å få plass der. Men siden han nå er prioritert åpner det seg jo muligheter[:D]
Ordner seg nok til det beste, men litt trist er det no.

ORIGINAL: 3barn

ORIGINAL: lenemor

Jepp, det er det jeg også tenker at er positivt[:D]
Ville jo egentlig ha han i denne som ligger her med oss, men den er veldig populær så det var ikke mulig å få plass der. Men siden han nå er prioritert åpner det seg jo muligheter[:D]
Ordner seg nok til det beste, men litt trist er det no.

krysser fingrene

ORIGINAL: Elimor

Hørtes leit ut - veldig dumt når slike ting skjer. Men han får nok plass i en annen barnehage, de største barna har vel lettere for å få plass i barnehage enn de små. Håper dere får plass i den som ligger så nært[:)]

Lykke til!
Bruker jo som regel ikke å være like vanskelig å få plass
til de største barna, som de minste
(slik er det her i alle fall)

Det forstår jeg veldig godt[&:]. Men bra dere får prioritert plass da[:)]

Back
Topp