Fikk en liten åpenbaring Idag

Hehe, det kan du si:P Blir nok å vaske da ja:P
Her er vi også 4 nå( eller ofte 4, bonussønn)
Guttungen på 17mnd griser fælt, og kan ikke tenke meg nestemann griser noe mindre:P

Hehe ja de griser fælt når de er så små :p
Her er minste 5 år. Men allikevel så er det jo kleskift hver dag.. Så hoper seg fort opp :/ serlig nå som det i tillegg er ull å tykke klær.. Gleder meg til sommer nå å mindre klær :p

Hehe er litt klesvask her i huset med 2 voksne og 4 barn på 5, 3, 2 og 1 år, men så lenge maskinen sviver minst 1 gang til dagen går det fint :) tenker at jeg nok ikke merker så mye til et til barn :)

Er aldri tomt i skittentøys kurvene her heller, men det har jeg lært meg å leve med. Har for tiden 8 kurver der kun 1 er tom, de andre 7 er ca halvfulle.

Er aldri tomt i skittentøys kurvene her heller, men det har jeg lært meg å leve med. Har for tiden 8 kurver der kun 1 er tom, de andre 7 er ca halvfulle.
8 :o
Jeg har bare to :p men sikkert derfor det merkes så godt å? Å de står på badet vårt så blir stressa hver gang jeg går inn der :p

Det spørs om vi også må invistere i tørketrommel når 3. mann kommer. Nå tørker vi alt i gangen og det er temmelig trangt. Merket godt at haugen med klesvask økte betraktelig da tvillingene mine starta i barnehagen.:)

Haha, tenkte på det samme idag da jeg satt på klesvasken! Vi er 3 på fulltid og en til på deltid (bonussønn) og klesvasken er nesten umenneskelig allerede :P

Tror også vi skal investere i en tørketrommel! Himla greit til sengetøy, håndklær og babytøyet hvertfall :)

Haha, tenkte på det samme idag da jeg satt på klesvasken! Vi er 3 på fulltid og en til på deltid (bonussønn) og klesvasken er nesten umenneskelig allerede :P

Tror også vi skal investere i en tørketrommel! Himla greit til sengetøy, håndklær og babytøyet hvertfall :)
Det er det :D jeg putter å barna sine i tørketrommelen altså da bare billige joggebukser ol :) har ikke så stor tørkeplass :) klær jeg er redd for henger jeg opp :)
Hadde ikke klart meg uten den :p

8 :o
Jeg har bare to :p men sikkert derfor det merkes så godt å? Å de står på badet vårt så blir stressa hver gang jeg går inn der :p

Jeg har 1 til farget tøy, 1 til mørkt tøy, 1 til hvitt/lyst tøy, 1 til ull og finklær, 1 til 90 graders vask og 1 til undertøy som alle står på vaskerommet. De 2 siste står på badet oppe og badet nede, de blir tømt og sortert i kurvene på vaskerommet ca hver annen dag :) Er utrolig deilig å ha et slikt system, er vel strengt tatt høyst nødvendig når vi er så mange.

Jeg har 1 til farget tøy, 1 til mørkt tøy, 1 til hvitt/lyst tøy, 1 til ull og finklær, 1 til 90 graders vask og 1 til undertøy som alle står på vaskerommet. De 2 siste står på badet oppe og badet nede, de blir tømt og sortert i kurvene på vaskerommet ca hver annen dag :) Er utrolig deilig å ha et slikt system, er vel strengt tatt høyst nødvendig når vi er så mange.
Det var ett fint system å ha ja :D å deilig med vaskerom når dere er så mange :)

Jeg har også 4 smarte kurver med hjul fra IKEA på vaskerommet. Pluss en på barnebad og foreldresoverommet. Når de tømmes sorterer jeg på vaskerommet. Veldig greit!

Såpass! Det var imponerende ;D

Back
Topp