Fikk en god ide!!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Ide'en gikk ut på å vaske huset i dag, kjøleskap og steikovn siden jeg synes de stinker :p så da får vi se hvor langt jeg kommer idag :)

He he. Det er sånne ideer jeg får når jeg "bare" skal tørke av plata,og så ser jeg at den trenger å skrapes litt. Og mens jeg holder på ser jeg at knottene ikke er spesielt pene. Og når jeg har kommet så langt så er det ikke til å unngå å se at komfyren virkelig kunne trengt en vask inni også :p

Samme med kjøleskapet når jeg oppdager noe skikkelig muggent i grønsakskuffen. Må jo vaske hele skuffen da,og da ser jeg plutselig @hvordan resten av kjøleskapet ser ut i sammenligning :p

Puh. Lykke til ;)
Jeg har slitt meg ut nok for i dag så nå skal jeg slappe av i 20 små minutter før jeg drar på jobb.
Skulle ønske det gikk buss til jobben så kunne jeg sove de 40 min det tar å kjøre..

He he. Det er sånne ideer jeg får når jeg "bare" skal tørke av plata,og så ser jeg at den trenger å skrapes litt. Og mens jeg holder på ser jeg at knottene ikke er spesielt pene. Og når jeg har kommet så langt så er det ikke til å unngå å se at komfyren virkelig kunne trengt en vask inni også :p

Samme med kjøleskapet når jeg oppdager noe skikkelig muggent i grønsakskuffen. Må jo vaske hele skuffen da,og da ser jeg plutselig @hvordan resten av kjøleskapet ser ut i sammenligning :p

Puh. Lykke til ;)
Jeg har slitt meg ut nok for i dag så nå skal jeg slappe av i 20 små minutter før jeg drar på jobb.
Skulle ønske det gikk buss til jobben så kunne jeg sove de 40 min det tar å kjøre..
Nøyaktig slik det bruker å være her og :p du får ha en fin dag på jobb :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det var altså ikke en god ide og vaske huset aleine! Nå må jeg ligge på sofaen siden det er vondt og gå! Men, huset er rent så jeg er fornøyd :)

Det var altså ikke en god ide og vaske huset aleine! Nå må jeg ligge på sofaen siden det er vondt og gå! Men, huset er rent så jeg er fornøyd :)

He he. Kjenner til det. Nå har ikke jeg bekkenløsning eller noe da,men fy fillern så sliten jeg blir av vanlige husmoraktiviteter..
Laget smoothie til frokost, Skiftet på dobbeltsenga og barneseng. Vaske sengetøy og ha det i trommelen etterpå.
Bake rullekake og rydde opp etter meg,vaske opp og fylle og starte oppvaskmaskinen. Skulle ikke tro det var så mye jobb, men fy så sliten jeg ble. 20 min på sofaen var ikke nok. Er på jobb nå og kjenner jeg er skikkelig klar for senga,bare sove til i morra :confused:

Back
Topp