Ide'en gikk ut på å vaske huset i dag, kjøleskap og steikovn siden jeg synes de stinker
så da får vi se hvor langt jeg kommer idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nøyaktig slik det bruker å være her ogHe he. Det er sånne ideer jeg får når jeg "bare" skal tørke av plata,og så ser jeg at den trenger å skrapes litt. Og mens jeg holder på ser jeg at knottene ikke er spesielt pene. Og når jeg har kommet så langt så er det ikke til å unngå å se at komfyren virkelig kunne trengt en vask inni også
Samme med kjøleskapet når jeg oppdager noe skikkelig muggent i grønsakskuffen. Må jo vaske hele skuffen da,og da ser jeg plutselig @hvordan resten av kjøleskapet ser ut i sammenligning
Puh. Lykke til
Jeg har slitt meg ut nok for i dag så nå skal jeg slappe av i 20 små minutter før jeg drar på jobb.
Skulle ønske det gikk buss til jobben så kunne jeg sove de 40 min det tar å kjøre..
Det var altså ikke en god ide og vaske huset aleine! Nå må jeg ligge på sofaen siden det er vondt og gå! Men, huset er rent så jeg er fornøyd![]()