Fikk du vite kjønn på ultralyd? Stemte det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Det er det som er litt rart. For i og med jeg har to gutter fra før, så er veldig mange som kommenterer at det er dumt det ikke er en jente i magen nå, så de hiver ofte på setningen "man vet jo aldri da, du kan jo håpe det popper ut en jente likevel?!"

Men hadde det poppa ut en jente, så hadde jeg jo sikkert blitt helt sjokka med en gang, for jeg har jo gjort meg opp så mange tanker om hvem han er gutten i magen er, han er jo allerede min lille gutt nr 3, lillebror. Navn har han fått og ja, vi har jo en liten formening om hvem som kommer ut. Hadde det ploppet ut ei jente så hadde jeg nok trengt litt tid på omstille meg, for da "forsvinner" jo plutselig han jeg har tenkt på i 6 måneder. Og det er jo kjempe trist. Klart at barnet er jo det samme, samme person som har bodd i magen, men det blir jo en voldsom omstilling likevel :P
Helt riktig at det er trist. Kunne ikke noe for å oppleve skuffelse når jeg skulle møte datteren min, og ut kom en gutt. Men ville ikke bytta han mot noe selvsagt. Men spontane følelser kan man ikke noe for.

Helt riktig at det er trist. Kunne ikke noe for å oppleve skuffelse når jeg skulle møte datteren min, og ut kom en gutt. Men ville ikke bytta han mot noe selvsagt. Men spontane følelser kan man ikke noe for.
Nei klart! Jeg skjønner deg kjempe godt! Selvfølgelig vil du ikke bytte :) men jeg kan ikke forestille meg det sjokket! Spesielt når man har fått vite på 6(!!!!) ultralyder, det er jo helt sykt at det er mulig!

På de to første guttene har det stemt. Hun som utførte 3D sa hun så testikler , så regner med at det kommer en gutt nå også ;) jeg faller ut av fødesenga om ikke i hvertfall :D

Sa at hun trodde det var jente på oul. På ekstra ul trodde fortsatt jente. På 3D ul sa hun sikkert det var jente. Og ja det stemte ♡

Håper det stemmer denne gangen. Med første var jeg på 6 UL, alle sa jente. Ut kom en gutt!
Oi!

Har vært på 3 UL hvor de har sagt at det helt sikkert er jente. Så kan det kanskje hende at det er en gutt likevel? :-o

Det er det som er litt rart. For i og med jeg har to gutter fra før, så er veldig mange som kommenterer at det er dumt det ikke er en jente i magen nå, så de hiver ofte på setningen "man vet jo aldri da, du kan jo håpe det popper ut en jente likevel?!"

Men hadde det poppa ut en jente, så hadde jeg jo sikkert blitt helt sjokka med en gang, for jeg har jo gjort meg opp så mange tanker om hvem han er gutten i magen er, han er jo allerede min lille gutt nr 3, lillebror. Navn har han fått og ja, vi har jo en liten formening om hvem som kommer ut. Hadde det ploppet ut ei jente så hadde jeg nok trengt litt tid på omstille meg, for da "forsvinner" jo plutselig han jeg har tenkt på i 6 måneder. Og det er jo kjempe trist. Klart at barnet er jo det samme, samme person som har bodd i magen, men det blir jo en voldsom omstilling likevel :P

Enig! Om babyen i magen viser seg å være en gutt kommer jeg liksom til å savne jenta jeg har tenkt på siden de sa det helt sikkert var en jente på UL i juni :P

Nr 1 stemte, nr 2 ville jeg ikke vite kjønn. Nr 3 stemte.
Nr 4 fikk vi vite gutt på oul. Så var jeg inne med det de trudde var premature rier i uke 23 og da sa hun at det 100% var jente. På privat 3d ul uke 26 var vi tilbake på gutt, og gutt var det.
Nå ville vi ikke vite kjønn.

Fikk vite det begge gangene. Vet jo ikke enda om det er jente, men de har sagt det er det fra uke 12, så satser på de har rett. Hvis ikke får jeg sjokk :p

Med storebror fikk vi vite at det ble gutt, og det stemte. Men lillebror pekte jm på de edlere deler, hun printet tom ut et bilde med pil som viser disse. Så er rimelig sikker på at det blir en gutt :)

Stemte forrige gang da vi fikk jente. Nå sier de gutt, og vi har vært på 3D og sett det selv, så jeg blir veldig overraska om det viser seg å være jente dette også ;)

Det er utrolig rart hvis det ikke er gutt :-b ImageUploadedByBV Forum1415225795.478139.jpg

Tihi :-p

Har hatt 3 ultralyder son viser gutt, ein av dei i 3D med veldig avslørande tissefant-bilde. Så om det blir jente vert eg ganske overraska :P

Førstegangs - Desemberbaby <3

Back
Topp