M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min frykt haha .. Nå som 2 ul har sagt jente så skvetter jeg om det kommer en gutt men like velkommen selvfølgelig men må bare gå til innkjøp av nye klær daHåper det stemmer denne gangen. Med første var jeg på 6 UL, alle sa jente. Ut kom en gutt!
Oi! En liten luring som har gjemt utstyret sitt godt med andre ord!Håper det stemmer denne gangen. Med første var jeg på 6 UL, alle sa jente. Ut kom en gutt!
Ja! Men denne gangen kunne damen på 2. Ul'en peke ut de edle delene. Satser på at det stemmer.Oi! En liten luring som har gjemt utstyret sitt godt med andre ord!
Altså.. nr 2 er ikke født, men etter 3 ul-er der han viser seg frem, er det ikke tvilStemte begge gangene
Det er det som er litt rart. For i og med jeg har to gutter fra før, så er veldig mange som kommenterer at det er dumt det ikke er en jente i magen nå, så de hiver ofte på setningen "man vet jo aldri da, du kan jo håpe det popper ut en jente likevel?!"Min frykt haha .. Nå som 2 ul har sagt jente så skvetter jeg om det kommer en gutt men like velkommen selvfølgelig men må bare gå til innkjøp av nye klær da