Fikk du vite kjønn på ordinær ultralyd???

Nei x 3 :) Eller... Jordmoren sa det var 51% sjangs for jente sist, og det ble jente. Men 51% syns jeg ikke er å få vite kjønn :)

Med storesøster fikk vi vite det ja, og det stemte. Har ikke vært på ord.UL enda, men ul i uke 15 sa gutt så spent på om vi får bekreftet det enda en gang på den ordinære.

Med første fikk vi vite jente, og det stemte
Med nr to ville vi ikke vite
Nr tre var HELT tydelig jente på orinær ul, og det stemte. Hun så forresetn ut som en gutt på ul i uke 13..

Ja fikk vite det på begge to. Ble spurt først om vi ville vite det hvis de klarte å finne det ut.
Det stemte med kjønnene.

På jenta var hun litt i tvil, men hun mente det var ei jente siden det ikke var noe snopp der og det stemte.

På 3D var det ingen tvil, var forsovidt ikke det på o.ul med gutten heller for han var ikke sjenert.

Første gang antydet hun kjønn, men jeg var ikke overbevist. Tok senere 3D, og da så vi det veldig tydelig selv det stemte (også med det jordmor antydet på ordinær UL). Denne gangen sa jordmor det var helt umulig å si noe som helst på ordinær UL, det var visst ikke ofte de var så "vanskelige" sa hun. Har vært på 3D denne gangen også, der så de det tydelig, blir spennende å se om det stemmer (skal forvirring på ny UL i morgen, så skal høre der om de sier det samme). Ellers kjenner jeg 4 stykker som har fått vite "helt sikkert", men hvor det har kommet motsatt kjønn. Både når det gjelder gutter og jenter!

1. fikk vite det på ordinær ul.
2. fikk vite det på ordinær ul.
3. dem trodde det var gutt i uke 15. fikk det bekrefta på ordinær ul.
4. fikk vite det på ordinær ul.

men jeg har vært på ul 2-5 ganger  (som regel ifra ordinær ul og utover i svangerskapet) i hvert svangerskap så dem har spurt ved hver ul om jeg visste kjønnet for ellers så kunne dem fortelle meg det for det så dem godt.

Fikk ikke vite med første, for de så det ikke. Med nr 2 fikk vi vite det 97 % sikkert, og det stemte. Hun sa -du kan kjøpe en kjole, men ikke gå for rosa vogn:)

Kunne fått vite det ja, men ville ikke vite det ;)

Med første var det tydelig en gutt. Vi så det selv også før jordmor sa det. Og det stemte. Denne gangen var jordmor sikker på at det er jente, hun kikket og kikket fra alle mulige vinkler. Men jeg følte meg usikker. Fikk ny ul i uke 32 pga keisersnitt, og jeg lurte på om hun kunne sjekke kjønn. Hun var like tydelig på at det er jente. Så da får vi bare satse på det. Svaret får vi om tre uker :)

Ja ! :D Fikk vite det allerede på UL i uke 11, han sa at han ikke var helt sikker, men det kunne ligne på en gutt.. I uke 17 fikk vi altså bekreftet det ! 

Ja men jeg fikk vite det i uke 15 først og det ble bekrefta på ordinær..
De sa gutt på begge ultralydene og ut kom Nikolai

Fikk vite det tidligere med begge barna, men fikk bekreftet det på føden på den ordinære, før det var jeg hos en gynekolog på ul'er pga risikosvangerskap.

Back
Topp