Fikk du ris når du var mindre.

EN gang klappa mamma mæ på rompa [:-] men da va ho sinnsykt fortvilt å æ va vanskelig, så ho e tilgitt.
men ville aldri gjort det sjøl...

Nei, fikk ikke det altså...
Men da mamma sa "jeg spyr grønne ulldotter av dere!!!" DAA var det nok.....[:D]

Fikk ris på rompa (med klær på), av pappa, et par ganger da vi hadde vært skikkelig ulydige. Sambo ble rett som det var lagt på magen på mora siden lår og fikk ris på blanke messingen. Svigermor er 75 og av en litt annen generasjon igjen ja. Kommer ikke til å gi mini ris.

Ser jeg noen slå unger så tror jeg jeg hadde sagt fra, men har aldri stått i den situasjonen så vanskelig å si. Hadde nok kommet an på situasjonen også, vet jo ikke hva folk er troende til å gjøre når de slår ungene sine ute blant folk.

Nei!! Og jeg kommer ALDRI til og bruke vold som straffemetode mot mine barn om de gjør noe jeg ikke liker!!!![:)]

Nei aldri.... Å kommer heller ikke til å gjøre det mot mine barn.

ja, ganske ofte egentlilg.
Kommer aldri til å utsette mine barn for det!

ORIGINAL: MammaTilMira

nei aldri. og det kommer heller ikke ungen (e) mine til å få..

sign.

ORIGINAL: Vesle_mor

Jeg fikk en del ørevik opp igjen barndommen. Og litt andre ting, som revet i håret osv..

Selv har jeg tilgitt dem for det, har også tatt det opp med dem...de kan ikke for at de var så dumme!

Jeg har ikke slått barna mine, og vil nok ikke gjøre det heller. Fordi jeg selv har vokst opp med det, og fordi jeg vet hvor mye usikkerhet og frykt det bringer med seg.

Men selv har jeg ikke fått noen varige men av at foreldrene mine "slo" meg, har alltid vært fornuftig av meg, og tenker som så at de ikke viste bedre, og at jeg ikke skal videreføre den onde slå sirkelen[:)]

[8|]? ethvert voksent menneske vet at det er vondt med en ørefik eller bli dratt i håret? da gjør man ikke det mot barnet sitt. syns det er rart å unnskylde dem med at dem ikke kan noe for det..

Back
Topp