Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Nei!!! Fysisk eller psykisk vold er mot barn er fortsatt forbudt.. Ble ikke utsatt for det, ikke skal aldri utsette mine unger for det heller.. Snakk om maktmisbruk. Og ja, jeg mener ris på rompa og knips over handa over vold mot barn.
ORIGINAL: Eternal
Fikk skikkelig RIS på bar stump EN gang da jeg var lita.
Det glemmer jeg aldri, og dagen etter da mora mi så at rumpa mi var blå kjeftet hun sånn på faren min at han holdt på å synke i jorden av hva han hadde gjort.
Ellers gikk det i "nakkegrep" og "harde tak", aldri slag.
Venninna mi fikk grisebank både hun og broren av den minste ting.
Idag hadde jeg sagt klart fra at det er ulovlig. Barn skal ikke kjenne på at deres egne foreldre, som de skal føle seg elsket av, påføre dem SMERTE.
MEN- jeg gjorde mange sprell etter som jeg ble eldre, og kan godt si at jeg klandrer ikke faren min for hverken risen eller alle de gangene han tok tak i meg!
hadde det ikke vært for det, hadde jeg driti fullstendig i ham og hva foreldrene mine sa, men jeg fikk respekt og forsto mer hvordan man skulle oppføre seg.
Men kunne ikke gjort det selv da. Men nå er gutten min bare to år.
Skriker han "JÆVLA FITTE" til meg som 10-åring skal man ikke se bort fra at han får en flat hånd "SMOKK"
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
nei aldri !! og det kommer heller aldri til å skje her i huset ! hva skjønner vel en unge av å bli knipsa på fingrane eller smækka på baken ?