Fikk du penger av foreldre til konfirmasjon?

Foreldrene mine er skilt, og var det også da jeg stod til konfirmasjon. Det ble holdt to selskap, så jeg fikk jo da selskap fra hver av dem. Av mamma fikk jeg en alliance-ring med 5 diamanter, av pappa fikk jeg en klokke.

Skilt her og. Håper virkelig me kan holde eit selskap. Enn om hans side av familie ikkje tålar meg. Det holder eg ut for barna mine. Men verre blir det at eg ber far fikse sin del av maten og kaker. Eg er så urimelig :D :D
 
Jeg fikk selskapet, min søster ga meg sin bunad (mormor og bestefar ga hu bunad men ikke meg) da hun ikke ville ha. Jeg var vel en av få som ikke fikk penger av foreldrene mine men det brydde jeg meg ikke om. Har konfirmant om 3 år og siden jeg ordner sølvet og farmoren bunad blir det ingen gave utenom.
 
Jeg fikk selskap og kjede/øredobber i hvitt gull :) Tror jeg kun fikk noen tusenlapper totalt :)
 
Tror ikke det. Fikk til sammen 5000 til min borgerlige konfirmasjon, men mistenker at de gikk til gjeld for de har jeg aldri sett igjen.
 
Fikk bunad, noe sølv og festen av mine foreldre :)
 
Fikk bunad uten sølv (fikk sølv fra resten av familien), festen og en sum penger de hadde spart til meg.
 
Jeg fikk bunad og selskap :)
Sølvet fikk jeg fra slekta i bursdag-og julegaver i et par år før jeg skulle konfirmeres.
 
Jeg fikk bunad og selskap. Jeg fikk 4000 kroner totalt i pengegaver, og syns det var veldig mye penger!
 
Back
Topp