Fikk du dele nyheten først? :)

Jeg fikk sagt det til de nærmeste selv, og så hagla gratulasjonene inn på facebook :) Men jeg var ikke på nett på en uke med første, og 2 dager med andre. Men det plaget ikke meg, fikk jo fortalt det til de jeg ville selv.

Nei, det kom på facebook før vi la det ut, men så bryr jeg meg heller ikke. Synes det bare var koselig at jeg ble møtt med mangen gratulasjoner. Vi fikk selvsagt fortalt det til de aller nærmeste, hvis ikke hadde det jo ikke lekket på nette :)
Sign.

ja, heldigvis :) stengte veggen vår en stund før, og så ga vi beskjed til alle at ingenting skulle på facebook før vi selv hadde lagt det ut... Tror det tok 3 min etter at vi delte til stolte besteforeldre delte også, da hadde de sittet og ventet for å få legge ut :) koselig :)

Vi hadde glemt å "sperre" veggen vår på facebook, så etter vi hadde ringt rundt/sendt SMS til familie og nære venner, så hadde svigermor ringt til alle sine søstre :p Så da klarte en av dem å skrive på facebook så klart, alltid den generasjonen der :p De tenker seg ikke om :p

Rett etter la jeg ut bilde på facebook selv av nykomlingen :)

Dette skjedde med de to andre også :P Men synes ikke det er så ille egentlig, så lenge vi får varslet familie og nære venner på telefon før det kommer på facebook :)

Gjorde ikke d sist, da var d fler som skrev... Håper å kunne fortelle selv denne gangen!

Jeg ønsket at søstra mi skulle være den første som gratulerte oss på Facebook, så det var avklart på forhånd:) Men vi var de første som la ut navn, mål og bilde:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tanten min sendte vel meldinger ut først og bf. Mens på babyverden fortalte en vennine og oppdaterte underveis. Facebook viste det når jeg kom hjem fra sykehuset.

Nei søstra mi gjorde det og tagget oss i innlegget sitt så både hennes og våres venner så det. Var veldig rart å gå inn på fb å se masse gratulasjoner uten å ha sagt noen ting selv. Og at venner av søstern gratulerte henne som tante før vi fikk gratulasjoner som foreldre.

Da mamma var på besøk ba jeg henne ikke sende bilde til søstern. Men hun ville det og da sa jeg at hun skulle skrive "ikke del på fb". Så da fikk vi lagt ut bilde og info først selv i hvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Husker ærlig talt ikke :p

Var ikke helt i form etter fødselen kan man kanskje si...

Med førstemann fikk jeg gratulasjoner på veggen før jeg fikk delt det selv. Med andre fikk jeg delt det først:)

Stengte veggen og satt på at alle tagginger skulle godkjennes av meg. Nå kom han midt på natta, så la det ut selv på face på morgenen før noen visste det.

Jeg fikk legge det ut selv. De eneste som viste at jeg var på sykhuset var de som var der og besteforeldre. Det første bildet som ble tatt la jeg selv ut. :-)

Jeg fikk gi beskjed til de nærmeste, kunne ikke brydd meg mindre om jeg var førstemann på nettet:)

Husker ikke med nr 1. Men sambo skrev på face så fort alle andre hadde fått mld med nr 2 :-P

Back
Topp