Fikk du dele nyheten først? :)

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg lurer på dere fikk dele nyheten først når babyen kom til verden? :)
Her så fikk vi dele ut nyheten først. Men vi gav beskjed om at nyheten om den lille skulle være oss som skulle si på facebook.

Nei. Tror søstera mi ss det først. Ikke hadde vi smartphone heller. Menmen. Skulle ønske vi fikk sagt først. Men fikk nå si det til alle de viktigste først på tlf da før det lå på nett ;)

Ja selvfølgelig :) ingen av de vi fortalte det til først som hadde funnet på å lagt det ut på fb:)

Vi fikk sagt det først til alle, men følte vi måtte skynte oss og dele på facebook før noen andre gjorde det.
Kjenner desverre alt for mange som hadde skrevet noe der før oss.

tja ikke helt jeg, men mannen la det først ut på nett og jeg dagen etterpå, ga da beskjed til de nærmeste om at det ikke skulle på nett!
hadde med min tante på fødselen så hun ringte de nærmeste mens jeg fikk tak i mannen min for å si ifra til han :)

Vi fikk sagt det først til alle, men følte vi måtte skynte oss og dele på facebook før noen andre gjorde det.
Kjenner desverre alt for mange som hadde skrevet noe der før oss.
Forstår den følelsen der. Dumt at noen er slike. Men bra at dere fikk delt det først:)

Fekk sagt frå til næraste først. Og så gikk vel rykta, og det begynte å komme gratulasjonar på facebookveggen min. Då stengte eg berre veggen:-) venta litt lenger med å legge ut bilde og sånt, men sånn sett var me jo først:-)

Ja. Hadde gitt beskjed om at ingenting skulle på nett før vi la det ut selv. Sa samtidig fra om at ingen fikk legge ut bilder uten tillatelse noensinne (har måttet si fra flere ganger til enkelte). Stengte også fb-veggen min. Har gjort det samme nå, så håper vi får dele selv når vi ønsker det denne gangen også :)

Nei, det kom på facebook før vi la det ut, men så bryr jeg meg heller ikke. Synes det bare var koselig at jeg ble møtt med mangen gratulasjoner. Vi fikk selvsagt fortalt det til de aller nærmeste, hvis ikke hadde det jo ikke lekket på nette :-)

Dama til broren min la det vel ut på face før jeg rakk det (måtte hasteopereres) sist, så håper å få dele det selv denne gangen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Stengte veggen til både meg og min kjære på vei til føden å gitt streng beskjed at ikke noe skulle ut før vi hadde delt det selv :)

Ja, alle fikk streng beskjed om at det ikke skulle på sosiale medier før vi hadde lagt det ut selv.

Vi stengte for sikkerhets skyld veggene våre en ukes tid før termin.

Har ikke facebook så no problem;)

Vi fikk ringt rundt selv, også delt på nett dagen etter! Så vi var de som fikk delt det! Var noen som spurte om det var ok å lage en status på face, men fikk beskjed om å vente til vi fikk lagt ut selv! Hadde også stengt veggen, men var vell ingen fare, for lille kom 3uker før, og ikke hadde jeg delt noe om noen graviditet på face forut heller :p

Vi sendte ut mld til alle våre nærmeste før fødsel og informerte om at INGENTING skulle legges på nett, før vi evnt gjorde det selv. Det ble heldigvis overholdt!
For min del er det en selvfølge og ikke gratulere eller skrive noe vedrørende den gravide, før hun legger ut noe selv. I dette svangerskapet ble det lagt ut bilde av meg med mage (etter at jeg også denne gangen hadde informert om at VI velger selv om/når nyheten om graviditet skal offentliggjøres) Vel fikk jeg det slettet innen kort tid, men det er uansett så respektløst...

Har selv lagt ut bilder av vesla på nett og kjenner jeg ikke liker at alle andre gjør det. Hun har tanter som legger ut støtt og stadig og det synes jeg ikke noe om :( Vet det er mitt barn og jeg som bestemmer, men føler meg så prippen over dette.. (selv om fornuften min mener jeg burde si i fra!!) Vurderer å slette alt på FB, for deretter å si at nå er det nok fra andre også. Men jeg må jo kunne legge ut noe, uten at alle andre skal føle det også er deres rett?

Back
Topp