Fikk du bivirkninger av..

x1x~lilla gumman~

Glad i forumet
å bruke Apocillin 1 g ?

Har fått det for bihulebetennelse og bronkitt men er redd dosen er STERKERE enn magen tåler..[:D]

Men pytt pytt.. bare jeg slipper å ha vondt!

-----------------------------------------------------------

Ja ja.. løper på do hele tiden[&:] 

Har aldri fått mageproblemer, så dere jenter, skal man ta kontakt med legen hvis magen lager krøll av en slik hestekur? Eller går det over, skal man bare tåle at magen blir løs og mulig det går over.. ?

Drikker Biola for den store gullmedaljen! Plages med munntørrhet så drikke gjør jeg hele tiden.

(som svar på lilla

All antibiotika kan jo være hardt for magen - den dreper jo absolutt alt av bakterier. Det er derfor lurt å f.eks drikke biola eller spise yoghur for da oppretter man lettere balansen i magen[:)]

God bedring forresten[:)]

Ja, det er sant Elimor, skal huske å kjøpe Biola.

Har aldri hatt problemer med lavere doser av Apocillin men håper dobbel dose av 1 g. går greit ikveld.. [&:][:D]

Takk[:)]

ORIGINAL: RedElf

jepp. Merket ikke så mye i magen, men fikk sopp etter 4 dager på kuren. Sier litt siden jeg aldri har hatt sopp før så den burde kverke det mest [:D]

[:D] Ja, er vel det jeg frykter, en mulig soppinfeksjon[&:][:D] Slike doser tar vel kverken på det meste ja, så er vel ikke så mye igjen av meg i morgen tidlig tenker jeg[:D][:D].

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

håper du blir fort bra, hatt bihulebetennelse jeg også, er såå vondt [:(]
ORIGINAL: lilla gumman

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

nei det fik jeg ikke [:)]

Godt å høre snuppa![:)]

Takk, ja håper virkelig smertene gir seg og som du sier - det er j...vla vondt dette![:(] å så i denne varmen da... blæææ

Ja ja.. løper på do hele tiden[&:] 

Har aldri fått mageproblemer, så dere jenter, skal man ta kontakt med legen hvis magen lager krøll av en slik hestekur? Eller går det over, skal man bare tåle at magen blir løs og mulig det går over.. ?

Drikker Biola for den store gullmedaljen! Plages med munntørrhet så drikke gjør jeg hele tiden.

Takk for rådet LiseT![:)] Skal ta meg en tur innom helsekosten senere idag. Kjenner at Biolan ikke er tilstrekkelig akkurat nå[:D]

Er vanlig bivirkning å få diare når går på antibiotika, derfor er det lurt å ta Idoform kapsler sammen med kuren. Den inneholder melkesyrebakterier som stabiliserer normalfloraen i magen. En tar 2 kapsler daglig under kuren, dersom en får diare/løs mage så kan du ta opptil 4-5 kapsler. Selv om apocilin helst skal tas utenom mat, kan du ta de sammen med mat dersom er plaget av diare. Det kan og hjelpe på. God bedring

ORIGINAL: AnetteN

Er vanlig bivirkning å få diare når går på antibiotika, derfor er det lurt å ta Idoform kapsler sammen med kuren. Den inneholder melkesyrebakterier som stabiliserer normalfloraen i magen. En tar 2 kapsler daglig under kuren, dersom en får diare/løs mage så kan du ta opptil 4-5 kapsler. Selv om apocilin helst skal tas utenom mat, kan du ta de sammen med mat dersom er plaget av diare. Det kan og hjelpe på. God bedring

Takk AnetteN![:)]

Jeg sendte mannen til helsekosten og han kjøpte noen svindyre kapsler.. kostet over 500 kr..[&:][:D] 

De MÅ hjelpe sinnsykt godt til den prisen[:D].. ellers går jeg over til Idoform som du anbefaler.

Back
Topp