Fikk doppleren i dag

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Fikk doppleren min i dag og hørte hjertet på den lille i magen for første gang. Det var helt magisk og veldig befriende <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig :) er du langt på vei, og hvor fant du hjertelyden? Jeg leter og leter :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Det er ulikt hvor folk finner den:) min var først til høyre så venstre så flytter den seg mens eg sjekket:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Hm.. Får fortsette å lete :) hadde ikke doppler med de to andre for 8 og 12 år siden.. Og husker at jordmor ikke fant hjertelyden uke 12.. Er 10+6 så leter med håp :)

Hm.. Får fortsette å lete :) hadde ikke doppler med de to andre for 8 og 12 år siden.. Og husker at jordmor ikke fant hjertelyden uke 12.. Er 10+6 så leter med håp :)

Kjenner du livmoren? Ligger den nede i bekkenet må du faktisk presse doppleren litt under :/ hehe det gjorde eg å har funnet lyden sist gang å denne gang i uke 9:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så koselig :) er du langt på vei, og hvor fant du hjertelyden? Jeg leter og leter :)

Jeg er 11+6 :-) Fant den ganske langt nede og litt mot venstre. Hadde doppler sist også så jeg visste hvor jeg skulle lete :-)

Så herlig da :)
Hvilken doppler har du kjøpt? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Angelsounds sin :-)

Kjenner du livmoren? Ligger den nede i bekkenet må du faktisk presse doppleren litt under :/ hehe det gjorde eg å har funnet lyden sist gang å denne gang i uke 9:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Kjenner ikke livmoren og har prøvd å vri vinkelen nedover under skambenet :0
Problemet mitt er at jeg ikke har noen gravidsymptomer, og ingen tidlig ul her.. Så håper så på å finne hjertelyden :)

Kjenner ikke livmoren og har prøvd å vri vinkelen nedover under skambenet :0
Problemet mitt er at jeg ikke har noen gravidsymptomer, og ingen tidlig ul her.. Så håper så på å finne hjertelyden :)

Du må ikke få panikk da anbefaler eg tidlig ul:) mange så ikke finner den med det første:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Du må ikke få panikk da anbefaler eg tidlig ul:) mange så ikke finner den med det første:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Problemet er at det tar en hel dag å reise for å få tidlig ul :( har prøvd her, men tar kun fra uke 18 selv hos privat :(

Problemet er at det tar en hel dag å reise for å få tidlig ul :( har prøvd her, men tar kun fra uke 18 selv hos privat :(

Så teit da:/ en hel dag e jo ganske øde da:) eg hadde nok blitt litt ivrig på dagstur.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så teit da:/ en hel dag e jo ganske øde da:) eg hadde nok blitt litt ivrig på dagstur.

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Helt teit ja :( og enda er vi ikke noe liten by heller :( Men de private har sagt at de ikke tar før uke 18- syns det høres helt teit ut, så har sendt dem en mail der jeg er veldig bekymra :)
Kan ikke dra til den plassen de tar tidlig ul før skolen er begynt (ungene vet ikke om lillespira)

Så... Kjipt :(

Helt teit ja :( og enda er vi ikke noe liten by heller :( Men de private har sagt at de ikke tar før uke 18- syns det høres helt teit ut, så har sendt dem en mail der jeg er veldig bekymra :)
Kan ikke dra til den plassen de tar tidlig ul før skolen er begynt (ungene vet ikke om lillespira)

Så... Kjipt :(

Gå til legen å si hvordan du føler deg å at du vil ha henvisning til tidlig ultralyd for du kjenner ikke livmoren. Eller om han/hu kan gjør deg tryggere:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Gå til legen å si hvordan du føler deg å at du vil ha henvisning til tidlig ultralyd for du kjenner ikke livmoren. Eller om han/hu kan gjør deg tryggere:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Å nei, så fryktelig teit at de ikke tar i mot før uke 18! Jeg har tatt ultralyd hos min gynekolog, så jeg vil definitivt anbefale å bare ta en prat med fastlegen din og be om henvisning. Hvis du sier du ikke har symptomer og ikke finner hjertelyd, så får legen sikkert sympati for deg. Jeg kjenner ikke livmoren, og er 13+1, men har hørt at det er mange som ikke finner den. Så det tror jeg ikke du skal tenke på :)

Vet dere hva... Er så godt å ha dere / dette forumet! Gubben nytter det ikke å prate med- han forstår ikke på samme måte! Så godt å få lufte bekymringer/tanker/følelser <3 (når en enda ikke har fortalt om graviditeten til noen )

Back
Topp