Fikk dere noe dere ønsket dere til jul?

Fikk mye jeg ønska meg. Mummikopper og sengetøy. Bergans flrrce og kari traa sokker :)
 
Jeg fikk mye av det jeg hadde på ønskelista, bl.a termokopp, varmedress, anheng med bokstaven til lillesnupp, søgne home kopper med Trygve Skaug tekster og penger (til meg og sambo). Fikk også fire par sokker, ei pakke batterier, et grusomt skjerf og to nydelige georg jensen lysestaker:happy:
 
Jeg fikk gaver til det kommende barnet, men det rare er at jeg følte meg glemt i år. Jeg fikk bare ting til barnet. Selvfølgelig ønsker jeg og bf oss det, men bf fikk flere ting til seg selv mens jeg fikk ikke en ting til meg og kun til barnet. Vet ikke om jeg er utakknemlig nå, men følte meg litt glemt. Men må si det, at jeg er veldig fornøyd med alle tingene vi fikk til det kommende barnet[emoji173]️[emoji1305]

Ja det blir lett slik. Kommende mor er kun mor, ikke en egen person. Litt synd.
 
Jeg fikk vel 2 ting jeg ønsket meg, ønsket meg 3 ting. Og resten ble jeg glad for uansett :D
Det var et godt år, de aller fleste gavene var ting jeg kan bruke :)
 
Fikk alt jeg (vi) ønsket, og mer til. Ønskelista var ikke lang i år. Kaffetrakter, bakebolle og kaffekopper. I tillegg fikk jeg fire par ullsokker, sjokolade, penger og et brettspill [emoji16]
 
Ja :D vi hadde ikke veldig mange ønsker i år. Kjeler, kniver og div kjøkkenutstyr trengs å byttes ut, så ønsker oss gavekort til det. Og det fikk vi, samt et kjelesett :D
 
Fikk masse vi ønsket oss! Både voksne og barn [emoji173]️
 
Fikk masse fint!:) le creuset kopper, eva solo kaffekanne, pysj , nattkjole ,3 gavekort, klær, takke, kakeformer, sengetøy etc :)
 
Bare ,min mann som fikk ønskeliste av meg. og jeg fikk fra den fra ham og barna :) Og jeg fikk mye fin fra de andre også, ingen "vandregaver "i år :)
 
Får ikke gaver lengre. Vi voksne sluttet med gaveutveksling til hverandre for noen år siden. Jeg har alt jeg trenger og vil heller bruke tid og penger på gaver til barna. Har ikke god økonomi, så dette er glimrende. Fikk riktignok en bok og noe «konfektgreier» fra Thailand [emoji6].
 
Jeg fikk gaver til det kommende barnet, men det rare er at jeg følte meg glemt i år. Jeg fikk bare ting til barnet. Selvfølgelig ønsker jeg og bf oss det, men bf fikk flere ting til seg selv mens jeg fikk ikke en ting til meg og kun til barnet. Vet ikke om jeg er utakknemlig nå, men følte meg litt glemt. Men må si det, at jeg er veldig fornøyd med alle tingene vi fikk til det kommende barnet[emoji173]️[emoji1305]

Jeg hadde ærlig talt blitt skuffa om jeg ikke fikk gaver, kun babyen i magen!
Her fikk ikke babyen noen ting, men alle vet at vi ikke vil ha noe før den er født uansett.
 
Jeg hadde ærlig talt blitt skuffa om jeg ikke fikk gaver, kun babyen i magen!
Her fikk ikke babyen noen ting, men alle vet at vi ikke vil ha noe før den er født uansett.

Ja så da var det kanskje en vanlig reaksjon jeg fikk. Holdt det i meg, men måtte fortelle det til mamma etterpå. [emoji173]️
 
Jeg fikk ikea gavekort som jeg har ønsket meg, for vi må kjøpe møbler til det kommende barnet
 
Back
Topp