Fikk dere noe dere ønsket dere til jul?

Fikk kun ting jeg ønsket meg:)
Ungene og:)

Beste gaven var fra mannen og ungene, han hadde pakket inn gaver fra alle 3 barna og lagt ved lapper som sto årsaken til gaven på, var veldig søtt og romantisk:)
 
Flere ting jeg ønsket meg. Fikk både gaver til meg selv, til samboeren og meg sammen og til kommende barnet[emoji4]
 
Fikk mye fint - blant annet ulltrøye, 2xu tights og fleecenattbukse som jeg ønsket meg. Fikk også litt penger til å kjøpe bærejakke :D
 
Fikk det jeg ønsket meg mest av alt 1. Desember, jeg.
Positiv test :Heartred
 
Fikk mye fint, kan ikke klage. Gleder meg masse til å prøve Ticket to Ride Frankrike [emoji14]
 
Ja masse, vi er kjempefornøyde <3
Fikk blant annet Rosendahl vannkaraffel, Rosendahl oppbevaringsglass m lokk, Hardanger bestikk kakesett x2 og skjeer x2.

Mini fikk masse biler(for mye! haha) togbord(av oss) osv :)
 
Fikk mye fint, altfor mye egentlig! Samsung galaxy note 8, Store Georg Jensen lysestaker, knivsett med 10 deler, spa-sett, penger, gavekort på blomster, klær++
 
Fikk veldig mye fint. Føler meg veldig heldig :D
 
Jeg fikk ingenting av det jeg ønsket meg.
Men vi fikk alt i alt 3 gaver, ene gaven var tydelig div ting de bare prøvde å samle sammen til en gave slik som røde vanlige servietter, andre gaven var av de som var hos oss og var noen kopper, spesielle men fine på sin måte også ifjor hadde vi fått tv shop stekepanne men 1 av et sett med 3, så i år fikk vi de to siste, det var vel neste gaven for trenge de også [emoji4]
 
Jeg fikk masse jeg ønsket meg [emoji3] kremer og sokker osv [emoji5]
 
Back
Topp