fikk dere morsdagsgave?

fikk kake og Ingrid tok sine første 4 skritt i dag!![:D][:D] mer trenger jeg ikke[:D][:D]

mannen min er på jobb men han hadde gjemt ei gave og 2 kort til meg[:)] fikk en nydelig dyrberg & kern ring som jeg har ønska meg. og ett butikkort og ett hjemmelaga kort med handavtrykket til alva[:)]

ORIGINAL: Stjerna*

fikk kake og Ingrid tok sine første 4 skritt i dag!![:D][:D] mer trenger jeg ikke[:D][:D]

åå for ei fin gave ho gav deg da[:)][:)] kan ikke bli bedre enn det[:)]

det var en bra gave det ja!!

men din også hørtes veldig bra ut [:)]

fikk nye vinterstøvler[:)] (Timberland) for jeg MÅTTE ha nye da mine gamle hadde det blitt hull i [&:]
skulle jo egentlig kjøpe de selv, men tror han syns det var greit å betale så hadde han iallfall kjøpt en  gave[:D][:D]

så nå har jeg gode støvler hele neste vinter også[:)]

Fikk en blomst fra småen og en fra gubben[:)] også fikk jeg fint kort av småen som han har laget i barnehagen (med god hjelp fra meg[8D])[;)][;)]

Fikk en svææær eventyrsjokolade [8D]
320 gr. ren melkesjokkis[:D]

(Jeg sa jeg ønska meg sjokolade, for det var det eneste jeg hadde lyst på der og da[8D][;)])

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

fikk nye vinterstøvler[:)] (Timberland) for jeg MÅTTE ha nye da mine gamle hadde det blitt hull i [&:]
skulle jo egentlig kjøpe de selv, men tror han syns det var greit å betale så hadde han iallfall kjøpt en  gave[:D][:D]

dei er sinnsykt gode! jeg har 2 par og har brukt dem hver dag siden oktober og dei er ikke litt slitt en gang[:)]

Nei, vi pleier ikke gjøre noe spes ut av mor og fars dag!

ORIGINAL: inLove

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

dei er sinnsykt gode! jeg har 2 par og har brukt dem hver dag siden oktober og dei er ikke litt slitt en gang[:)]

har vel gått å "sikla" på de i vinter...men ikke tatt meg råd til å kjøpe de. Men nå MÅTTE jeg ha noen nye vinterstøvler (for ser ikke ut til at våren kommer helt ennå) og skal sies at det ikke er lett å få tak i vinterstøvler nå som samtidig ser OK ut og ikke koster altfor mye... ganske utplukka.
Men oppdaga i sta når jeg skulle kjøre bil at de er en tanke for lange ifht å kjøre bil med de... [8|] dulter borte kan på bilsete når jeg skal flytte på foten i fht gass/brems osv. Men blir vel vant med det vil jeg tro[:)]

Dessuten fikk jeg sove litt idag også[:)]

Fikk to digitalfotograferings bøker [:D] Og svigermor hadde med seg morsdags kake til meg og henne når de kom i besøk til lillegutten  min [:)]

Frokost, kaffe og kos på senga. [:)]

ja jeg fikk bondegårdsdyr -som Lotta hadde valgt ut og hjalp meg å leke med ;) + en stor sjokolade :)

fikk en blomst av Elias,, men vi bestemte oss at vi ikke skulle gjøre noe ut av det... skal ut å spise en bedre middag når jeg får lønn igjen etter å hatt nav som arbeidsgiver... Å det skal bli digg

Min kjære bestilte bord for oss på yndlingsrestauranten min pluss ordna barnevakt, så til tirsdag skal vi feire morsdag og valentinesday. [:D]

Ja det gjorde jeg:) fikk en obh nordica kjele som jeg har ønsket meg fra snuppa mi og mannen også er jeg så heldig å ha en flott bonus sønn på 15 år som laget frokost og kom med kort og en stor bøtte fra mix, STAPPA med mit favoritt godt!! Ble rørt av det flotte kortet hvor han sa " glad i deg mamma! Du er mer mamma for meg enn min egentlige mor er!"

Har en flott flott familie!!

fikk roser i går (som min mamma hadde kjøpt,mannen er på havet [;)])
så fikk jeg en koselig ole brum album med bilder og tegninger inni,som storebror hadde laget i bhg [:D]
den var så søt,og han var så stolt
så spiste vi maddag hos min mamma,kjempe koselig [:)][:)]

Fikk sove leeenge, et fint kort og parfyme! [:)]

Back
Topp