Fikk dere morsdagsgave fra barnehage/skole?

Hverken i barnehagen eller skolen laget de noe[8|]

ORIGINAL: mayah

Ingenting.. 

Ja, fikk et nydelig kort som 1-åringen hadde laga[:D] Ble sååå glad, da jeg er alene og ikke har noen pappa som tar ansvar for slikt[:)] Redda morsdagen for min del[:D]

Jeg fikk et forkle av sønnen min på 2,5 år i dag[:D] Et hvitt og sikkert billig forkle som han hadde satt sitt håndtrykk på og trykket hjerter på (potettrykk) og tegnet litt streker på + ene i bhg hadde skrevet et fint mammadikt helt øverst

Fantastisk fin morsdagsgave! Han (og mammaen) var sååå stolt[:D]

Her fikk vi ingenting i forbindelse med farsdagen..Men min eldste hadde laget et hjerte av perler til meg[:)] Som jeg fikk i dag[:)]

jeg fik et bilde av henne som di hadde laminert og skrevet noen ord som hun sa[:)]veldig koselig[:)]

der ej jobber laget vi=) men ej fikk ikke noe fra mine, det går i en anna barnehage. men kan jo være pga ikke alle har en mamma eller pappa. forstår det evt veldi godt.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Nei. Og det synes jeg er bra. Er ikke alle barn som har mamma eller pappa, og de må jo føle seg veldig utenfor når de andre i bhg lager til mamma eller pappa.

Helt enig!

Jeg fikk kort fra ene på skolen, og pulsvarmere hos andre. Er usikker på om de pulsvarmenere var morsdagspresang, eller om han fikk litt panikk da det gikk opp for han at han ikke hadde laget kort[8D]

Mamma sier at de har laget kort i barnehagen også, så ligger sikkert på plassen hans.

Jeg har ikke lagt kort med mine elever. Gjorde heller ikke det til farsdagen.

Ja, malt et krus,fiiiint [:D]

Ja her hadde mini mala i sølv & gull på ei svart bæreveske og så hadde barnehagen festa et lite bilde av han i et hjørne[:)]
sååå søt!

Nei ikke noe gave fra hun på skolen. Og har heller ikke vært det når hun har gått i bhg.

Det synes jeg er helt greit.  Jeg forstår du synes det var rart iom at dere fikk til farsdag..

I bhg'ene jeg har jobbet, så har vi ikke laget mor's og far's dags-kort på veldig mange år..  Grunnet at vi enten har hatt barn uten mamma/pappa... Og de årene alle barna hadde begge foreldre, så startet vi ikke å lage kort..  det er dumt å lage en tradisjon, for så å måtte bryte den et år hvis det kommer inn et nytt barn uten en av foreldrene.

ORIGINAL: Søte frøken

Ikke laget noe[;)]

Jepp,han hadde laget kort og de hadde fått malt en kopp som det sto til mamma på og glad i deg i bunn...kjempe søt..[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Ingenting

Fikk verdens nydeligste kort[:)][:)]

Det var merkelig, dersom de lager noe til farsdag bør de jo lage noe til morsdag!!! Bhg til sønnen lagde de ikke noe til fars- og morsdag, men vi fikk så flotte julegaver. Hadde satt pris på om de hadde lagd et lite kort, koster dem ikke så mye. Min mening er at de som ikke har noen mor eller far kan jo lage kort til en annen i familien, det er da vel ikke noe problem?!

Back
Topp