• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fikk dere igjen på skatten?? :)

Lille*Du*I*Magen*Min

Forelsket i forumet
For det fikk jeg[;)][;)]

24000,-!!!

Åhhh for en fin sommer vi ska få[:D]

Regner med sambo får noenlunde det samme igjen!!

Happy Happy[:-]

Vet ikke ennå [8|]

Vi fikk igjen litt over 30.000 tilsammen[:D]

Blir en kjempe fin sommer.....

Jeg får igjen så lite at jeg ikke får det utbetalt... Men trøster meg med at det er bedre enn å måtte betale restskatt! [:D]

Har ordnet meg med ekstra skattetrekk nå, så håper jeg kan få igjen litt til neste år.

Jobber ikke så mye siden jeg er fulltidsstudent:P men fikk igjen 5.500 så er fornøyd med deet;)

Ja! Blir vel i underkant av 20 000 når siste fradragene er tatt med.
Spent på hva mannen får igjen da. I fjor fikk 55 000 igjen tilsammen. Blir nok ikke så mye i år, men det blir ganske mye denne gangen også :-)

Hurra[:D]

Jeg må betale 600 kr..
Men mannen får igjen 3600 nå, så vi får igjen 3000 kr liksom :)

Dumme, dumme renta! Nå kan den gå opp litt igjen ;)

Men har en "skattesmell-konto" hos pappa med nesten 8000 kr på da :) Den er god å ha :)

Det går sååååååå treigt på altinn at jeg tror jeg skal dø av spenning!!!!

Seriøst? Jeg gidder snart ikke mer, det har tatt til sammen 15min å komme gjennom trinnenen.

ORIGINAL: jemy

Jeg er inne på selvangivelsen min på altinn nå, men finner ikke ut hvor det står om jeg må betale eller får igjen? Kan noen hjelpe meg?

Jeg gikk inn på selvangivelsen 2009 og bladde meg helt til bunn, der sto det foreløbig beregnet skatt til gode uten renter *** [:)]

Helt først logget jeg inn og gikk inn på nye medlinger eller noe i den duren..

Ja, 20.000 faktisk! LYKKE!! [:D]

Her fikk man også igjen![:D]
Blir spennende å se om mannen også får det. Han sjekker når han kommer hjem fra jobb![:D]

JA! [:)] veldig fornøyd, trodde aldri i verden jeg skulle få så mye i år, men får igjen ganske bra :)

ORIGINAL: linnh85

Vet ikke ennå [8|]

k0ommer jo ikke inn på den drittsiden...[:@]bare halvveis, så får jeg feilmld...[:@] Typisk staten....... arghnhhhh

ORIGINAL: SillyDilly

Seriøst? Jeg gidder snart ikke mer, det har tatt til sammen 15min å komme gjennom trinnenen.

Ja det tok mega lang tid da jeg logget meg inn også. Men tenk så mange som skal inn dit på samme tid ida, den stooore "skattedagen" hehe[:D]

Vi fikk igjen vi også!![:D] Kommer til å bli en fin sommer dette her, med baby, nytt hus, sol og sommer[:D] Gleder meg!!

Back
Topp