Fikk dere "babygaver" eller ting til babyen til jul?

Ke forvente du då? God ide, samboeren har dårlig samvittighet pga årets julegave, men han kan jo "gjera det godt igjen" med enn fiiiin oppmerksomhet når babyen er født :Heartred
Det kan han egentlig bestemme selv, er mer tanken som teller :-) Med storebror spanderte han sydentur til oss tre. Hørt om de som får smykker også

Vi fikk gavekort på barnebutikker, og lille i magen fikk faktisk et par gaver allerede hihi. Synes det var veldig koselig, og ift gavekort har vi ønsket oss dette. Det meste på ønskelista er til hus eller baby uansett ;)

Ja veldig trivelig :) Og ekstra rørende når man er stappfull i hormoner fra før av :D
Eg blei så skuffa, at han kan væra gla for at eg ikkje bjynte å grina!
Sa til han at han i dag at han burde våre litt meir forsiktige med meg som var gravid. Men eg klarte klistra på smilet å takka høflig....:nailbiting:

Lillegutt i magen fikk en del pakker ja, Tripp trapp stol + new born sete, Lille Lam dress, Fjellreven sekk, GANT ting, litt klær og verdens fineste hjemmelagede pledd til vogna fra den kommende Oldemoren :D ++++++

Vi hadde ønsket oss noe, men fikk en del utenom også ja :p Bortskjemt allerede :rolleyes:

Vi fikk en del, og er veldig glade for det :happy:
Han fikk faktisk mer enn meg, så det var jo litt gøy!

Lillebror i magen fikk to gaver (klær og koseklut) Herregud, så små klærne er. Kan nesten ikke huske at jenta vår var så lita :)

Lillebror i magen fikk to gaver (klær og koseklut) Herregud, så små klærne er. Kan nesten ikke huske at jenta vår var så lita :)

Absolut ingenting til lillesøster i magen til jul, men hadde hverken ønsket oss noe eller regnet med det skulle være noe der. Her har vi egentlig aldri fått noe som helst av gaver til baby før den lille ble født, annet enn bittelitt klær, og penger, men da rett før termin. Tror kanskje de er litt "gammeldagse" i så måte, og gleder seg til å komme på besøk med masse gaver når den lille er født. Vet mamma strikker hentesett og teppe til minstemor også, men tradisjon tro så stiller hun opp på sykehuset med klærne ferdig vasket og strøket ❤️

Absolut ingenting til lillesøster i magen til jul, men hadde hverken ønsket oss noe eller regnet med det skulle være noe der. Her har vi egentlig aldri fått noe som helst av gaver til baby før den lille ble født, annet enn bittelitt klær, og penger, men da rett før termin. Tror kanskje de er litt "gammeldagse" i så måte, og gleder seg til å komme på besøk med masse gaver når den lille er født. Vet mamma strikker hentesett og teppe til minstemor også, men tradisjon tro så stiller hun opp på sykehuset med klærne ferdig vasket og strøket ❤️

Det er veldig hyggelig med hjemmestrikket :happy:
Jeg har selv aldri gitt bort babyting før barnet er født, samtidig er jeg veldig glad for at vi fikk litt til jul.

Vi fikk litt klær :-) hadde ikke ønsket oss noe egentlig, men koselig å få noe fra de kommende oldeforeldre og tanter og onkler da :-)

Back
Topp