Fikk dere "babygaver" eller ting til babyen til jul?

Anna77

Betatt av forumet
Hadde dere isåfall ønsket dere det?

Vi hadde IKKJE ønsket oss noke, å fekk ingenting heller... Å er glad for det. Kjøper det meste selv.

Hadde derimot forventet litt ekstra oppmerksomhet frå mannen, DET fekk eg ikkje, å er litt skuffa over.... Såg enn gullsmedgave i skuffa hans for enn tid tilbake, å gleda meg villt til den. Hahaha. Når eg åpna den var det en samarbeidsgave mellom han og mamma. Spenner til bunadscape...

E fornøyd med det altså, men hadde forventa noke LITT MEIR ROMANTISK i år, når me endelig venter vårt første barn...!

Vi fikk et gavekort på babyshop fra et vennepar som eneste babygave :) Men pappan fikk et Verdens Beste Pappa krus fra lillingen i magen ;) Jeg har et barn fra før som overrauser meg med selvlagde gaver som er gull verdt for meg :)

Vi fikk litt småtteri, syns det var hyggelig :) både litt babytøy og gavekort! Ellers fikk vi babynest av min storesøster og hennes familie, det visste vi også om :) kjøpte (blant annet) Hakkespettboka til min kjære, også fikk jeg veska jeg ønsket meg av han <3

Fikk ingen babygaver og bra er det, for jeg har gått berserk på salg her og der før jul nå :p
Men vi fikk penger og gavekort som skal gå til vognbag :)

Nei, men eg hadde ikkje ønska meg nåke, nåke eg egentlig angrar litt på no :/

Vi fikk et par tøfler, hårpynt, kosebamse, dyne, sengesett og kluter til lillemor i magen! :-) regner med at mer kommer litt senere! ;-)

Hadde ikkje ønska oss noke, men fekk likevel fra søstra mi og dei nærmeste venninnene. Veldig hyggelig då <3

Last edited:
Hadde ikke ønsket noe, men fikk en vippestol og ble veldig glad for den! Var på "kjekt å låne men kommer ikke til å kjøpe selv"-listen, så det var veldig fint å få :)

Heldighvis bare to bodyer fra ei som gleder seg så til å bli tante igjen.

Fikk hjemmestrikkede sokker og lue. Og en body, en liten leke og ekstratstyr til vognen. Hadde ikke ønsket oss noe, men det var veldig hyggelig å pakke opp. Mer stas enn egne gaver, hehe

Fikk ingen babygaver,hadde ikke ønsket oss heller. Forventer derimot "push present" når babyen er ute, såpass har jeg fortjent ;-)
Ke forvente du då? God ide, samboeren har dårlig samvittighet pga årets julegave, men han kan jo "gjera det godt igjen" med enn fiiiin oppmerksomhet når babyen er født :Heartred

Hadde ikkje ønska oss noke, men fekk likevel fra søstra mi og dei nærmeste venninnene. Veldig hyggelig då
Hadde blitt glad for som ekstra-gave, surprise-gave :Heartred

Back
Topp