Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyshop, mener jeg betalte 500 og noe. Den var på tilbud så måtte bare da det var tilbud. Bestilte 23.12 men har vist vært tomt på lager helt til nå. )Hvor bestilte du og hva betalte du?
Uten spedbarnsinnlegg da?Babyshop, mener jeg betalte 500 og noe. Den var på tilbud så måtte bare da det var tilbud. Bestilte 23.12 men har vist vært tomt på lager helt til nå. )
Nei, med spesbarnsinnlegg.Uten spedbarnsinnlegg da?
Ok. Tror jeg betalte 699 for alt, men det kan ha vært et annet tilbud ;-)Nei, med spesbarnsinnlegg.
Ja, det var kanskje det jeg betalte. Bestilte en vippestol til 500 og noe som også var på tilbud. Så da var det den jeg husket ca prisen på. Men vippestolen har jeg ikke fått enda.Ok. Tror jeg betalte 699 for alt, men det kan ha vært et annet tilbud ;-)
Det er ikke bra å sitte i bæremeis eller på stol før de kan sitte selv.. men det er jo spedbarnsinnlegg som kan brukes fra nyfødt.. men jeg vil nok begrense det til en time om gangen.. må se litt på hvordan barnet sitter før jeg kan kommentere det noe mer..har hørt at det ikke er bra for babyer å sitte slik før de klarer å sitte sjøl æ.. stemme kanskje ikke det da?
De sitter ikke med beina ut når man at i spesbarnsinnlegget.har hørt at det ikke er bra for babyer å sitte slik før de klarer å sitte sjøl æ.. stemme kanskje ikke det da?
Ikke lett å huske alt.. man kjøper ganske mye i denne tidenJa, det var kanskje det jeg betalte. Bestilte en vippestol til 500 og noe som også var på tilbud. Så da var det den jeg husket ca prisen på. Men vippestolen har jeg ikke fått enda.
Tenker bare at man bruker ikke en sånn sele i mange timer om gangen når de er veldig små, og hadde den vært veldig skadelig hadde den vært tatt av markedet.Jeg hadde min i sånn en gang jeg skulle til vikarlege. Legen er spesialist på ting som har med ben, ledd osv å gjøre (vet ikke hva det kalles), og han sa at det måtte jeg da ikke finne på å bruke. Baby sitter visst helt feil oppi der, for rompen kom i feil høyde i forhold til knærne. Da hadde jeg det spedbarnsinnlegget....
Jeg hadde min i sånn en gang jeg skulle til vikarlege. Legen er spesialist på ting som har med ben, ledd osv å gjøre (vet ikke hva det kalles), og han sa at det måtte jeg da ikke finne på å bruke. Baby sitter visst helt feil oppi der, for rompen kom i feil høyde i forhold til knærne. Da hadde jeg det spedbarnsinnlegget....
hørt det om babybjørn sin, mer ergobabyen er annerledes og helt ergonomisk til babyen.Jeg hadde min i sånn en gang jeg skulle til vikarlege. Legen er spesialist på ting som har med ben, ledd osv å gjøre (vet ikke hva det kalles), og han sa at det måtte jeg da ikke finne på å bruke. Baby sitter visst helt feil oppi der, for rompen kom i feil høyde i forhold til knærne. Da hadde jeg det spedbarnsinnlegget....
Var ergobaby jeg hadde!hørt det om babybjørn sin, mer ergobabyen er annerledes og helt ergonomisk til babyen.
Tenker bare at man bruker ikke en sånn sele i mange timer om gangen når de er veldig små, og hadde den vært veldig skadelig hadde den vært tatt av markedet.
Jeg hadde min i sånn en gang jeg skulle til vikarlege. Legen er spesialist på ting som har med ben, ledd osv å gjøre (vet ikke hva det kalles), og han sa at det måtte jeg da ikke finne på å bruke. Baby sitter visst helt feil oppi der, for rompen kom i feil høyde i forhold til knærne. Da hadde jeg det spedbarnsinnlegget....