Fikk barna noen gaver dere helst skulle vært forruten?

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Her er gaven jeg kanskje helst skulle ønske aldri ble kjøpt til mini, av åpenbare grunner

De sier hevnen er søt, og når onkel og tante som kjøpte dette til han får barn, DA har de noe i vente gitt.. [:D]

Hihi.. herlig[:D]

Mine fikk el-gitar (uten volumstyring) og mikrofon på stativ..... har vondt i ørene mine[:o][:o]
Men siden dette kom fra besteforeldre som ikke skal ha flere barn så er det vanskelig å hevne seg[:-] Men vurderer sterkt å kjøpe ny subwoofer til det ene barnet de har boende hjemme[8D]

ORIGINAL: funny_bunny

Mine fikk el-gitar (uten volumstyring) og mikrofon på stativ..... har vondt i ørene mine[:o][:o]
Men siden dette kom fra besteforeldre som ikke skal ha flere barn så er det vanskelig å hevne seg[:-] Men vurderer sterkt å kjøpe ny subwoofer til det ene barnet de har boende hjemme[8D]

Haha ja, ikke sant. Får jo nesten lyst å gjøre noe slikt kun på faenskap [:D]

ORIGINAL: funny_bunny

Eller ta med denne leken hver eneste gang dere drar på besøk.

"De liker så godt gaven skjønner dere... De vil at dere skal se at de leker og koser seg med den" [:D]

10000 nabby-perler[8D] Ho er 2 1/2 år, og de endte utover gulvet.

Neida, det var en fin gave som ho sikkert får mye gøy med etterhvert, men mamman syns ikke det var gøy å plukke opp igjen[:-]

ORIGINAL: SelinesMam

10000 nabby-perler[8D] Ho er 2 1/2 år, og de endte utover gulvet.

Neida, det var en fin gave som ho sikkert får mye gøy med etterhvert, men mamman syns ikke det var gøy å plukke opp igjen[:-]

Ja er det jeg og mener, guttungen har det jo SUPERT med trommesettet men mamma skulle gjerne vært foruten [:D]

Før noen missforstår... Vi er fornøyd med alle gavene!!

"problemet" er bare det at vi fikk noen dvd filmer.
Og hjemme hos oss er ikke tv'n på mens gutten er våken fordi han ikke skal vennes på nettopp dette.
Men det er fint å ha til senere da =)

Til oss fikk han piano og til et vennepar fikk han blokkfløyte.
Men vi ønsket å få instrument til han, så det ble vi kjempeglad for.
Nå har han stort sett alt av vanlig instrument :P

Back
Topp