Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre å være overvåket og være på en trygg plass. God bedring.Er litt bedre idag, men må være her til de vet noe mer. Leeei
Bedre å være overvåket og være på en trygg plass. God bedring.
Tusen takk <3Godt du er i trygge hender!god bedring!
![]()
Ja, det håper jeg også. Nå begynner feberen å komme tilbake igjen, 39,4..Håper du straks er ute fra sykehusetjeg vet hvor kjedelig det er å ligge der.
Det stod mellom nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning. Tok noen kompliserte blodprøver som bruker 3-4 virkedager før de viser svar, så venter endå på svar. Men går ut i fra at det er nyrebekkenbetennelse jeg har, men det er egentlig ikke så nøye lengre for jeg er på bedringens vei nåHur går det me deg?? Fant de ut av vad det var før noet ?
Godt du er hjemme og på bedringens veiKom endelig hjem fra sykehuset idag! Veldig deilig..![]()
Så bra du e på bedringensvei. Hoppas du får svar snart, Lycka till vidareDet stod mellom nyrebekkenbetennelse og blodforgiftning. Tok noen kompliserte blodprøver som bruker 3-4 virkedager før de viser svar, så venter endå på svar. Men går ut i fra at det er nyrebekkenbetennelse jeg har, men det er egentlig ikke så nøye lengre for jeg er på bedringens vei nå![]()
Takk takk!Så bra du e på bedringensvei. Hoppas du får svar snart, Lycka till vidare