Får virkelig håpe at ingen har fått noe skade. Abortpillen bør taes før uke 9 og er man lenger får man flere piller. Man skal ha de som svelges og de som skal opp i skjeden . Siden hun var så langt på vei som 16 uker, vil ikke en tablett støte ut fosteret og dosen var minimal.
Stoffet i abortpillen er noe av det samme hormonet som kvinnen har i kroppen når man har en sa. Så får håpe at det ikke tar noe skade, men alt kan man ikke se på ul heller.
Synes dette er en merkelig feil å gjøre. Selv på vetrinærkontoret, har man avlivning og andre farlig medikamenter i egen safe. Mens vanlig medisin er i et annet rom . Ligger det en pille eller sprøyte med noe vi ikke vet hva er, skal det kastes, vi kan ikke anta at det var medisin kollagen blandet opp .
Skremmende med slik rutine på et sykehus . Hvordan vet de i ettertid at det var feil pille? Hadde jo klikka i vinkel selv.
Selv var jeg gjennom en Flagyl kur med piller opp i høna over flere dager. Jeg visste ikke at jeg var gravid heller, før 2-3 uker senere. Da jeg fant det ut leste jeg på flagyl pakka at man ikke måtte ta de når man var gravid. Leste meg opp til abort og misdannelser . Hjelpes hvor redd jeg var. Heldigvis kunne sykehuset bekreftet at det ville gå bra

det gjorde det også