Fiin topp fra Ebay !!

Ollebollene!

Glad i forumet
Ser ut som en topp man kun kan gå med uten BH uten at det ser idiotisk ut. Selv med stroppeløs BH så vil hele bakdelen på den synes. Kanskje noe å tenke på dersom man ikke har struttepupper? :P

Cassandra smartrompe skrev:
Ser ut som en topp man kun kan gå med uten BH uten at det ser idiotisk ut. Selv med stroppeløs BH så vil hele bakdelen på den synes. Kanskje noe å tenke på dersom man ikke har struttepupper? :P

Nja, eventuelt sånn bh som teipes på under puppene / hudfarga bryterrygg bh. Fine, fine toppen.. :)

Gullungene til M! skrev:

Cassandra smartrompe skrev:

Nja, eventuelt sånn bh som teipes på under puppene / hudfarga bryterrygg bh. Fine, fine toppen.. :)

Ja har du pupper som kan teipes så funker det vel. Jeg hadde aldri kunnet gått med den toppen uten BH i alle fall, og med BH ser jeg for meg at det blir stygt, hudfarget eller ei. Men, den kostet ikke akkurat mye da, og den ser veldig fin ut, så du kan jo bare kjøpe (og rapportere!)

Nei, men jeg klarte ikke la være å legge merke til denne her som fåes hos samme selger

Ikke fullt så lekker..

LittleMonkey skrev:
Nei, men jeg klarte ikke la være å legge merke til denne her som fåes hos samme selger

Ikke fullt så lekker..

Haha, det var mye annet spesielt hos selgeren og:P

Back
Topp