tuttifrutti
Gift med forumet
jeg lurer på om jeg har fibromyalgi, eller en annen reumatisme sykdom =(
det har gått opp for meg, at det virkelig ikke er normalt å ha det slik som jeg har det, så jeg har bestilt legetime, fått time om 14 dager.
håper virkelig å bli tatt på alvor. man kan ikke se plagene mine =(
akkurat nå så brenner det i begge håndleddene, albuen og nakken, og litt i ankelen. så flytter det på seg opp mot låret og slik er det ... HELE dagen og natten.
det brenner stikker og svir i ledd.
jeg er hverken utrent eller hypokonder.. kan ha så vondt til tider at jeg nesten kaster opp. det er ikke langt i fra i dag.
og jeg regner meg som en person som har høy smerteterskel =(
stiv og støl om morgen, og musklaturen min har egentlig alltid vært stiv.
i tilleg er jeg generlt sliten, legger meg gjerne 21.00 hver kveld.
går ofte med "feber følelse" vondt i kroppen , slik man har når man får influensa, om dere forstår.
det ER vel ikke normalt dette?
nå er det så vondt i fingrene at jeg ikke orker å utdype mer..
det har gått opp for meg, at det virkelig ikke er normalt å ha det slik som jeg har det, så jeg har bestilt legetime, fått time om 14 dager.
håper virkelig å bli tatt på alvor. man kan ikke se plagene mine =(
akkurat nå så brenner det i begge håndleddene, albuen og nakken, og litt i ankelen. så flytter det på seg opp mot låret og slik er det ... HELE dagen og natten.
det brenner stikker og svir i ledd.
jeg er hverken utrent eller hypokonder.. kan ha så vondt til tider at jeg nesten kaster opp. det er ikke langt i fra i dag.
og jeg regner meg som en person som har høy smerteterskel =(
stiv og støl om morgen, og musklaturen min har egentlig alltid vært stiv.
i tilleg er jeg generlt sliten, legger meg gjerne 21.00 hver kveld.
går ofte med "feber følelse" vondt i kroppen , slik man har når man får influensa, om dere forstår.
det ER vel ikke normalt dette?
nå er det så vondt i fingrene at jeg ikke orker å utdype mer..