Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal pusse opp badet og vurderer å bruke dette. Så jeg vil gjerne se bilder av bad med slike plater.. Er det noen som kan gi meg inspirasjon?????Søtnos* skrev:
LadyMom skrev:
Vi skal pusse opp badet og vurderer å bruke dette. Så jeg vil gjerne se bilder av bad med slike plater.. Er det noen som kan gi meg inspirasjon?????Søtnos* skrev:
Ok, tusen takk for svar :) Jeg har vært veldig negativ jeg også. Men var borte å tittet på et bad med disse platene nå og det var kjempe lekkert. Ser jo ut som fliser, men er ti ganger enklere å montere
vi har noen som ser ut som store, matte hvite fliser. Veldig fint! Jeg skulle ALDRI i verden ha slike plater, men ombestemte meg og ble fornøyd :O) MEN vi tok fliser i dusjen siden vi ikke har dusjkabinett. Onkelen min er takstmann og byggmester, han anbefalte ikke å ha fibotrespo i dusjnsje. hadde hatt utrolig mange reklamasjonssaker på det
vi pusset opp vårt bad med det, eller, ja nesten ferdig ihvertfall. Kan ta et bilde i morgen, så kan du få se da? =)stinefine skrev:
Vi er veldig fornøyde!
(vi hørte også om det m å ikke bruke de i dusjhjørne, så vi har dusjkabinett istedenfor)
Søtnos* skrev:
vi har på vaskerommet her vi bor, og på et bad i et utleiehus. helt greit syns jeg!tjukka_igjen skrev:
Hvorfor er det bare helt greit?
tjukka_igjen skrev:
Søtnos* skrev:
vi har på vaskerommet her vi bor, og på et bad i et utleiehus. helt greit syns jeg!tjukka_igjen skrev:
Hvorfor er det bare helt greit?
Jeg liker best fliser på bad jeg :) Syns det er helt greit å ha på vaskerom!