Fibo trespo baderomsplater.

Søtnos*

Glad i forumet
Vi skal pusse opp badet og vurderer å bruke dette. Så jeg vil gjerne se bilder av bad med slike plater.. Er det noen som kan gi meg inspirasjon?????

jeg vil se bilder!

Søtnos* skrev:
Vi skal pusse opp badet og vurderer å bruke dette. Så jeg vil gjerne se bilder av bad med slike plater.. Er det noen som kan gi meg inspirasjon?????

vi har noen som ser ut som store, matte hvite fliser. Veldig fint! Jeg skulle ALDRI i verden ha slike plater, men ombestemte meg og ble fornøyd :O) MEN vi tok fliser i dusjen siden vi ikke har dusjkabinett. Onkelen min er takstmann og byggmester, han anbefalte ikke å ha fibotrespo i dusjnsje. hadde hatt utrolig mange reklamasjonssaker på det

LadyMom skrev:

Søtnos* skrev:

Ok, tusen takk for svar :) Jeg har vært veldig negativ jeg også. Men var borte å tittet på et bad med disse platene nå og det var kjempe lekkert. Ser jo ut som fliser, men er ti ganger enklere å montere

vi har noen som ser ut som store, matte hvite fliser. Veldig fint! Jeg skulle ALDRI i verden ha slike plater, men ombestemte meg og ble fornøyd :O) MEN vi tok fliser i dusjen siden vi ikke har dusjkabinett. Onkelen min er takstmann og byggmester, han anbefalte ikke å ha fibotrespo i dusjnsje. hadde hatt utrolig mange reklamasjonssaker på det

Vi har baderomsplater og er superfornøyd. Har alloc wall and water da, ikke fibo-trespo. Har heller ikke den typen som ser ut som fliser :)

Veldig enkelt å sette opp og veldig enkelt å holde rent!

vi pusset opp vårt bad med det, eller, ja nesten ferdig ihvertfall. Kan ta et bilde i morgen, så kan du få se da? =)

Vi er veldig fornøyde!

(vi hørte også om det m å ikke bruke de i dusjhjørne, så vi har dusjkabinett istedenfor)

stinefine skrev:
vi pusset opp vårt bad med det, eller, ja nesten ferdig ihvertfall. Kan ta et bilde i morgen, så kan du få se da? =)

Vi er veldig fornøyde!

(vi hørte også om det m å ikke bruke de i dusjhjørne, så vi har dusjkabinett istedenfor)

Jeg vil veldig gjerne se :) Jeg vil ikke ha kabinett, har det nå og det tar så stor plass. Vi skal slå ut en vegg for å få bedre plas

vi har på vaskerommet her vi bor, og på et bad i et utleiehus. helt greit syns jeg!

tjukka_igjen skrev:
vi har på vaskerommet her vi bor, og på et bad i et utleiehus. helt greit syns jeg!

Hvorfor er det bare helt greit?

Søtnos* skrev:

tjukka_igjen skrev:

Jeg liker best fliser på bad jeg :) Syns det er helt greit å ha på vaskerom!

tjukka_igjen skrev:

Søtnos* skrev:

tjukka_igjen skrev:

Jeg liker best fliser på bad jeg :) Syns det er helt greit å ha på vaskerom!

Jeg tenkte sånn jeg å. Men etter å ha sett et bad med de platene syns jeg de var fine, ser jo ut som vanlig flis :)

Back
Topp