fffffffffffffffff

Perlemor til to

Elsker forumet
e e så væm!!!!! denna sommeren asså.....[:D]

Veldig rar sommer dette! Plutselig skulle varmen komme igjen nå liksom....hadde forberedt meg på høst nå jeg![8|][;)]

JA i går var det høst her. Det blåste og regnet MASSE. og vi brant stearinlys og måtte ha på varmen. Men i dag renner jeg vekk!!!

ORIGINAL: Perlemor til to

JA i går var det høst her. Det blåste og regnet MASSE. og vi brant stearinlys og måtte ha på varmen. Men i dag renner jeg vekk!!!

Her også! Skal visst fortsette med varmen en periode nå ser det ut som..egentlig kunne det bare blitt høst..er liksom ikke i sommer modus lenger![;)]

ORIGINAL: 83modell

Veldig rar sommer dette! Plutselig skulle varmen komme igjen nå liksom....hadde forberedt meg på høst nå jeg![8|][;)]

Eg og va klar for høst nå!! SÅ plutseli ville d bli skikkeli ekkelt varmt ijenn... høre isje jemma någn plass!![:'(]

ikke her heller. Og jeg takler ikke varmen så bra. Dessuten har jeg begynnt å jobbe igjen. Og jeg elsker å tenne lys overalt. Ikke så koselig når det er varmt lissom!

Nei når d svinge sånn så takle isje eg d heller bra.. greit viss d e varmt ei stonn så lære du dg liksom å leva m d, mn sånn tullever så dette lige eg isje! MÅ jo finna fram barberhøvelen ijenn jo..! Fysj! [:D] 

Nå vil eg ha vind- og regnfulle høstkvelder med fyr i peisen å stearinlys å pakka meg godt onne teppe m ein kopp te å romantiske filma

ORIGINAL: June22

Nei når d svinge sånn så takle isje eg d heller bra.. greit viss d e varmt ei stonn så lære du dg liksom å leva m d, mn sånn tullever så dette lige eg isje! MÅ jo finna fram barberhøvelen ijenn jo..! Fysj! [:D] 

Nå vil eg ha vind- og regnfulle høstkvelder med fyr i peisen å stearinlys å pakka meg godt onne teppe m ein kopp te å romantiske filma
hahaha[:D] off ja... du sier noe...

Back
Topp