Fettsuge venusberg

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Ikke fortell meg at folk gjør det?

Jeg MÅ bare slå til med mine dårlige humor, men det heter jo tross alt "fettsuging" da...[:D] HAHA!

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Ikke fortell meg at folk gjør det?

Jeg MÅ bare slå til med mine dårlige humor, men det heter jo tross alt "fettsuging" da...[:D] HAHA!

Mener IKKE å gjøre narr av de som trenger slike operasjoner altså! :)

ORIGINAL: Charl0tte

Takk for innlegg, jenter !!

Skjønner det er endel delte meninger om dette.

Dere som ikke har problemet kan nok ikke skjønne hvorfor jeg (og andre) velger å gjøre det.
Jeg ble syk for 4 år siden og gikk ned 40 kg på 5 måneder, og sier seg selv at man ikke får slanket musa.. HAHA !!
Jeg kan ikke gå i en eneste bukse uten at toppen min må gå ned til låra, viser meg ikke i bikini og skjørt er uaktuelt.
Derfor trenger jeg hjelp av en kirurg.

Blir for drøyt å legge ut bilde her [;)]

Synes du skal gjøre det som må til får at du skal føle deg bra jeg![:)]

Er for dumt å gå rundt å ikke føle seg vel i sin egen kropp.

Er helt klar over at det har mye med selvfølelse og at man bør jobbe med den også, men noen ting er faktisk et fysisk problem og ikke bare psykisk.

ORIGINAL: Charl0tte

Takk for innlegg, jenter !!

Skjønner det er endel delte meninger om dette.

Dere som ikke har problemet kan nok ikke skjønne hvorfor jeg (og andre) velger å gjøre det.
Jeg ble syk for 4 år siden og gikk ned 40 kg på 5 måneder, og sier seg selv at man ikke får slanket musa.. HAHA !!
Jeg kan ikke gå i en eneste bukse uten at toppen min må gå ned til låra, viser meg ikke i bikini og skjørt er uaktuelt.
Derfor trenger jeg hjelp av en kirurg.

Blir for drøyt å legge ut bilde her [;)]

Jo, kom igjen a![;)] Sleng ut noen bilder!![8D][8D]
Skjønner situasjonen din altså!
Lykke til uansett hva du bestemmer deg for![:D]  (men det virker ufattelig vondt da!)

Back
Topp