Mye av det her også. Lekkert.Jepp, og kviser i panna og hårfestet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye av det her også. Lekkert.Jepp, og kviser i panna og hårfestet!
Ser ut som en pubertal tenåring. Hjelper ikke at jeg ser mye yngre ut i utgangspunktetMye av det her også. Lekkert.
Jeg får også mange kommentarer på at jeg ser ung ut feks fra pasienter på jobb som ikke tror at jeg kan være ferdig sykepleier (er 28). Bonusjenta snakker også mye om at jeg ser ut som en ungdom, haha. Og for henne er jo ungdommer max 17 år. Og jeg må alltid vise leg. Syns det er irriterende til vanlig også jeg, men nå ser jeg jo enda yngre ut, med sånn hud jeg hadde som tolvåring. Forferdelse. Gleder meg til magen kommer for fullt! (Per nu ser jeg bare litt lubben ut.)Ser ut som en pubertal tenåring. Hjelper ikke at jeg ser mye yngre ut i utgangspunktetBlir plutselig spurt og leg når jeg handler snus/øl til mannen i butikken.
Det siste tar jeg vanligvis som et kompliment altså, men akkurat nå føles det bare bittert!
Flere som sliter med at håret blir fett med EN gang!? Helt sjukt at det går ann...
Kjenner meg så godt igjen! Husker jeg ble spurt om leg en gang jeg hadde på meg militæruniform og skulle kjøpe snus, da klikka det for meg!Jeg får også mange kommentarer på at jeg ser ung ut feks fra pasienter på jobb som ikke tror at jeg kan være ferdig sykepleier (er 28). Bonusjenta snakker også mye om at jeg ser ut som en ungdom, haha. Og for henne er jo ungdommer max 17 år. Og jeg må alltid vise leg. Syns det er irriterende til vanlig også jeg, men nå ser jeg jo enda yngre ut, med sånn hud jeg hadde som tolvåring. Forferdelse. Gleder meg til magen kommer for fullt! (Per nu ser jeg bare litt lubben ut.)